اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش مازندران مطرح کرد

کسب 91 مدال جهانی و آسیایی ره آورد ورزش مازندران

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران از کسب 91 مدال جهانی، آسیایی و بین المللی از ابتدا سال 92 تاکنون برای ورزش استان خبر داد.

کسب 91 مدال جهانی و آسیایی ره آورد ورزش مازندران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هاشم جمشید پناه صبح امروز در آئین نخستین تجلیل از نخبگان رسانه‌ای عرصه ورزش استان مازندران اظهار داشت: شما خبرنگاران نقش بسزایی در موفقیت ورزشکاران، قهرمانان و جامعه بزرگ ورزش استان دارید و در آینده هم خواهید داشت.

وی با اشاره به کسب 91 مدال توسط ورزشکاران مازندارنی در مسابقات مختلف برون مرزی افزود: از این تعداد مدال‌های کسب شده 57 مدال جهانی و آسیایی و 34 مدال نیز بین‌المللی است.

جمشیدپناه در ادامه از برگزاری 11 اردوی تیم‌های ملی به میزبانی مازندران در پنج ماهه نخست سال خبر داد و تصریح کرد: این افتخار در حالی نصیب ورزش استان شد که در سال‌های 90 و  91 در کل 11 اردوی تیم ملی در استان برگزار شد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به برگزاری میزبانی مسابقات مختلف آسیایی و قهرمانی کشور در استان افزود: در ابتدای سال تاکنون رقابت‌های شطرنج قهرمانی آسیا در محمودآباد، مسابقات بین‌المللی اتومبیلرانی در سرخرود، هندبال، فوتبال و کبدی ساحلی قهرمانی کشور در ساری، لیگ برتر شطرنج مردان کشور در ساری و .... با میزبانی شایسته در استان برگزار شد.

جمشیدپناه در ادامه از حضور 240 ورزشکار مازندرانی در اردوهای تیم ملی اشاره کرد و ابراز داشت: از این تعداد ورزشکار 192 ورزشکار مرد و 48 ورزشکار نیز زن هستند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران در ادامه از حضور تیم والبیال کاله مازندران در رقابت‌های لیگ جهانی خبر داد و اظهار داشت: برای نخستین بار در کشور تیم والیبال کاله در رقابت‌های آسیایی قهرمان شد و مهرماه در لیگ جهانی والیبال در برزیل شرکت می‌کند.

جمشیدپناه با اشاره به حضور 85 هزار ورزشکار سازمان‌ یافته از ابتدای سال تاکنون در ورزش استان گفت: با توجه به استقبال خوب ورزشکاران زن و مرد در استان در پایان سال، آمار ورزشکار سازمان یافته بیش از 150 هزار نفر خواهید رسید.

وی در پایان از شناسایی 146 ورزشکار مازندرانی در رقابت‌های آسیایی ایچوان کره جنوبی خبر داد و افزود: برای موفقیت ورزشکاران مازندرانی در این مسابقات آسیایی برای آمادگی بیشتر آنان محل تمرین، اردو ها و بدنسازی آنها نیز مشخص شده است.

انتهای پیام/86005/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول