اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد عنوان کرد

بیلیارد مقدمه‌ای برای ورزش قهرمانی

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: بیلیارد می‌تواند مقدمه‌ای برای ورزش قهرمانی در سایر رشته‌ها باشد.

بیلیارد مقدمه‌ای برای ورزش قهرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هاشم اسکندری صبح امروز در مجمع انتخاباتی هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد اظهار داشت: از زحماتی که با وجود خشکسالی مالی در ورزش استان برای رشته بولینگ و بیلیارد کشیده شده تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه رشته بولینگ و بیلیارد در سراسر جهان از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است، تصریح کرد: در چین 38 میلیون نفر ورزشکار بیلیارد وجود دارد و من هم زمانی که توانستیم کرسی‌های آسیایی را کسب کنیم جایگاه این رشته را متوجه شدم.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد با اشاره به رشته بولینگ ادامه داد: این رشته رشته‌ای خانوادگی است و رشته بیلیارد مقدمه‌ای برای قهرمانی در سایر رشته‌ها است.

این مسئول اضافه کرد: مربی علی دایی در آلمان به وی گفته بوده برای اینکه بتوانی تمرکز خود را در فوتبال بالا ببری باید به رشته بیلیارد بپردازی و حتی خلبانان نیز این رشته را بازی می‌کنند.

اسکندری افزود: در کشور نگاه خوبی به این رشته نشده و در پخش تلویزونی نیز جلساتی داشته‌ایم تا از این پس مسابقات این رشته نیز از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شود.

وی تاکید کرد: استان اصفهان یکی از هیئت‌های فعال در بولینگ و پاکت بیلیارد است و با حضور جواهری می‌توانیم شاهد افتخارآفرینی بیشتر ورزشکاران این رشته در استان باشیم.

انتهای پیام/63020/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول