اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

افتتاح دفتر ورزش لاله آباد بابل/ تاخیر مراسم‌ها باب شده است

با تاخیر دو ساعته مسئولان اداره کل ورزش و جوانان مازندران، نخستین دفتر نمایندگی ورزش و جوانان بابل در بخش لاله آباد افتتاح شد.

افتتاح دفتر ورزش لاله آباد بابل/ تاخیر مراسم‌ها باب شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، دفتر نمایندگی ورزش و جوانان بخش لاله آباد واقع در طبقه فوقانی شهرداری زرگرشهر شامگاه یکشنبه در حالی افتتاح شد که مسئولان ورزش و جوانان مازندران با دو ساعت تاخیر در مراسم افتتاح حاضر شدند.

به دلیل تاخیر چند ساعته مسئولان، بیشتر مدعوین از جمله اصحاب رسانه جلسه را ترک کرده و حاضر به پوشش خبر افتتاح این مراسم نشدند.

مسئولان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در پاسخ به انتقاد خبرنگاران مبنی بر تاخیر دو ساعته، ترافیک بابل را عامل این تاخیر بیان کردند.

رئیس ورزش و جوانان بابل قبل از شروع مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: در حال حاضر نخستین دفتر نمایندگی ورزش و جوانان بابل با همکاری شهردار و شورای شهر زرگرشهر در بخش لاله آباد افتتاح شد که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد توسعه رشته‌های ورزشی در این بخش باشیم.

حبیب الله امیرنیا افزود: همچنین دفتر نمایندگی ورزش و جوانان بابل در بخش بندپی غربی که از چند سال قبل فعالیت خویش را آغاز کرده و دارای ساختمان اداری و امکانات مجهزی بوده اما به دستور مدیرکل وقت مبنی بر مخالفت با فعالیت دفاتر نمایندگی ورزش و جوانان در بخش‌ها تعطیل شده بود که مجددا شروع به فعالیت می‌کند.

 وی از اختصاص 100 میلیون تومان اعتبار به سالن ورزشی زرگرشهر خبر داد و افزود: در حال حاضر این پروژه از پیشرفت فیزیکی 60 درصد برخوردار بوده که در کمیته برنامه‌ریزی فرمانداری بابل در سال جاری 100 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل و تجهیز این پروژه اختصاص یافت.

 امیرنیا تصریح کرد: اعتبار سالن ورزشی زرگرشهر در سال گذشته حدود 200 میلیون تومان بوده که 35 میلیون تومان این اعتبار محقق شد.

رئیس ورزش و جوانان بابل اذعان داشت: همچنین برای تکمیل و تجهیز سالن ورزشی گلوگاه 100 میلیون تومان اعتبار درسال جاری اختصاص یافت.

به گزارش فارس، همچنین در حکمی سید موسی حسینی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ورزش و جوانان بخش لاله آباد منصوب و شروع به فعالیت کرد.

 انتهای پیام/86009/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول