اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی صورت گرفت

تجلیل از فعالان رسانه‌ای توسط نماینده بویراحمد و دنا در مجلس

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از فعالان عرصه رسانه در یاسوج تجلیل کرد.

تجلیل از فعالان رسانه‌ای توسط نماینده بویراحمد و دنا در مجلس

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز و توسط نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی فعالان عرصه رسانه تجلیل شدند.

در این مراسم که به همت دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد هر یک از نمایندگان رسانه‌ها در استان نظرات و پیشنهادات و البته انتقادات خود را مطرح کردند.

در این آیین ضرغام علیبازی یکی از فعالان قدیمی عرصه رسانه در استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت مشروح و مبسوط به کمبودها و سختی‌های این عرصه اشاره کرد.

این فعال سیاسی و مطبوعاتی در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: جای بسی تأسف است که در استان ما با این همه رشد در زمینه کمی و کیفی رسانه‌ای خبرنگاران از داشتن کم‌ترین امکانات همچون لب‌تاپ هم در مضیقه باشند.

وی افزود: این را برای مسئولان کشوری و استانی می‌گویم که هیچ یکی از خبرنگاران هم استانی من با این همه پیشرفت الکترونیکی و فراوانی آن در بازار، تبلت ندارند و شاید تنها استانی باشیم که وضعیتی این چنینی داریم.

سرپرست خبرگزاری ایلنا در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر خبرنگاری که صاحب خانه و مسکن در این استان است شما می‌شناسید به من معرفی کنید و ببینید که امروز چند خبرنگار در استان ما برای انجام رسالت خبری خود خودروی شخصی دارند.

این فعال مطبوعاتی در استان کهگیلویه و بویراحمد با ذکر نمونه‌هایی از مجاهدت خبرنگاران در این استان با دست خالی تصریح کرد: خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد باید بیش از این به فکر مسائل معیشتی خبرنگاران باشد.

در ادامه سعید نظری اولین سردبیر رسانه‌های مکتوب در استان کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن پاره‌ای از مشکلات خبرنگاران از نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خواست تا پی‌گیر این مشکلات باشد.

در پایان این مراسم از سوی نماینده بویراحمد و دنا تعدادی از خبرنگاران فعال استان تجلیل شدند.

انتهای پیام/82009/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول