اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

تیموری‌اصل رئیس بنیاد شهید شهرستان دنا شد

طی حکمی از سوی مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد تیموری‌اصل به سمت رئیس بنیاد شهید شهرستان دنا منصوب شد.

تیموری‌اصل رئیس بنیاد شهید شهرستان دنا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید و قدیم بنیاد شهید شهرستان دنا با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد، معاون بنیاد شهید و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم سیدمصطفی مهدی ضمن تشکر و قدردانی از خدمات ارزشمند صفر نیکدارشد، هجیر تیموری‌اصل را به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید شهرستان دنا معرفی کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در دوران مسئولیت نیکدارشد تعامل و همکاری و خدمات ارزشمندی به جامعه هدف شهرستان ارائه شده، است، گفت: انتظار می‌رود تیموری‌اصل در ابتدای راه همواره تعامل و همکاری با سازمان را ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت از زحمات سه ساله صفر نیکدارشد قدردانی و هجیر تیموری‌اصل طی مراسمی به سمت رئیس بنیاد شهید شهرستان دنا منصوب شد.

گفتنی است پیش از این هجیر تیموری‌اصل در سمت رئیس اداره اشتغال بنیاد شهید استان مشغول بوده و هم‌اکنون در سمت رئیس شهرستان دنا خدمات‌دهی می‌کند و نیکدارشد جایگزین وی در اداره اشتغال این سازمان شد.

انتهای پیام/82011/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول