اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کلاس یکسان‌سازی مربیان کاراته

4 مربی قمی زیرنظر مربیان مطرح کاراته کشور آموزش دیدند

چهار مربی کاراته استان قم در کلاس یکسان‌سازی مربیان کاراته کشور زیرنظر مربیان مطرح این رشته ورزشی آموزش دیدند.

4 مربی قمی زیرنظر مربیان مطرح کاراته کشور آموزش دیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سومین مرحله از کلاس‌های یکسان‌سازی آموزش مربیان کاراته سراسر کشور بر اساس برنامه‌ریزی کمیته آموزش فدراسیون کاراته در حالی به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد که مربیان کاراته استان قم نیز در این دوره حضور داشتند.

در این دوره 56 مربی شامل سه مربی با درجه ممتاز، 24 نفر با درجه یک، 19 نفر درجه دو و 10 نفر درجه سه شرکت کرده بودند که چهار نفر آنها را مربیان اعزامی از هیئت کاراته استان قم تشکیل می‌دادند و شرکت کنندگان در این دوره زیرنظر مدرسان مطرح این رشته از جدیدترین دانش و علوم و فنون این رشته ورزشی برخوردار شدند.

این در حالی است که مهدی جعفری قهرمان سابق و صاحب نام کاراته استان قم در دهه 1370 نیز که هم اکنون به عنوان مشاور سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان مطرح است، یکی از مربیان تدریس کننده در کلاس یکسان‌سازی آموزش مربیان کاراته کشور بود.

البته در کنار مهدی جعفری مربی شناخته شده کاراته استان قم، مسعود رهنما سرمربی تیم ملی بزرگسالان و امید، شهاب سلطانی سرمربی تیم ملی جوانان، مازیار فریدخمامی سرمربی تیم ملی نوجوانان و مسئول کمیته آموزش فدراسیون، شهرام هروی مربی تیم ملی بزرگسالان و مرتضی عقبایی کاراته‌کای با سابقه سبک کیوکوشین و متخصص تغذیه و رژیم غذایی نیز مسئولیت تدریس در این دوره را بر عهده داشتند.

برای برگزاری مطلوب این دوره، پیش از برگزاری آن جلسات متعدد فنی و علمی در فدراسیون کاراته برگزار شده و سرفصل‌های این دوره در خصوص الگوهای دفاعی در کومیته، استراتژی در کومیته، استفاده از لوازم کمک آموزشی، تغذیه مناسب ورزشی و روانشناسی ورزشی تعیین شد.

در این دوره مربیان تیم ملی کاراته کشورمان مسئولیت تدریس کلاس را بر عهده داشتند که روش جدیدی را برای آموزش اجرا کردند، ضمن اینکه قرار است بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا، دوره چهارم این کلاس‌ها برگزار شود و مربیانی که در این دوره حضور داشتند می‌توانند به صورت رایگان در این کلاس حضور یابند.

مربیان شرکت کننده در دوره هم سطح سازی مربیان کاراته کشور از استان‌های مازندران، فارس، چهارمحال و بختیاری، تهران، قم، کهکیلویه و بویراحمد، اصفهان، لرستان، کرمان، کردستان، هرمزگان، مرکزی، ایلام، قزوین، اردبیل، آذربایجان غربی، گلستان و زنجان بودند که به نمایندگی از هیئت کاراته استان قم محمود پایدار، ابوالقاسم پایدار، علی برخوردار و علی سلطانی در این دوره حضور داشتند.

انتهای پیام/78002/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول