اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز شهادت امام صادق (ع) صورت می‌گیرد

کاروان پیاده‌روی عاشقان ولایت مهمان امام‌زاده آقا علی عباس در بادرود

کاروان پیاده روی عاشقان ولایت که از بندرعباس عازم شهر مقدس قم بود، امروز هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مهمان امام‌زاده آقا علی عباس در بادرود هستند.

کاروان پیاده‌روی عاشقان ولایت مهمان امام‌زاده آقا علی عباس در بادرود

حجت‌الاسلام ابراهیم دستوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: از آنجایی که ما خود را سربازان ولایت فقیه می‌دانیم، کار ارزشمند پیاده روی کاروان الشهدا را از سال 88 با شعار «با ولایت زنده هستیم» ادامه دادیم.

وی درباره اهداف و دستاوردهای فرهنگی کاروان گفت: تجدید بیعت با شهدا و امام شهیدان و آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری از جمله اهداف کاروان است. 

طلبه کاروان پیاده روی الشهدای بندرعباس گفت: غبارروبی و حضور در گلزار شهدای شهر و قرائت فاتحه و نماز اول وقت از برنامه‌های اصلی کاروان بوده و حضور افراد تحصیلکرده، فرهنگی، طلبه، پاسدار و دانشجو در این کاروان می‌تواند در ابعاد مختلف اهداف برنامه تأثیرگذار باشد.

دستوار با اشاره به برنامه‌های جانبی کاروان گفت: زیارت بارگاه حضرت فاطمه معصومه(س)، مسجد جمکران و سایر امکان زیارتی، دیدار با مراجع تقلید، کلاس‌های آموزشی و اعتقادی بخشی از برنامه‌های این کاروان به استان قم است.

وی با بیان اینکه پیاده‌روی فقط در روز انجام می‌شود و شب‌ها برنامه‌های جانبی و فرهنگی اجرا می‌شود، اضافه کرد: دستور غذایی و مسائل پزشکی و نوع لباس کاروان نیز مشخص شده و متحدالشکل است.

دستوار در پایان با اشاره به ضرورت حمایت از حرکت‌های کاروان پیاده، گفت: برای این کار بسیج و کانون‌های مساجد و نهادهایی همچون استانداری و شهرداری و آموزش و پرورش بندرعباس در تمام طول مسیر همراه و حامی کاروان هستند و از قبل هماهنگی‌هایی با آنها صورت گرفته است.

به گزارش فارس کاروان پیاده الشهدای بندرعباس امروز هم‌زمان با شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت مهمان مرقد مطهر امام زادگان آقا علی عباس و شاهزاده محمد (ع) در بادرود هستند.

انتهای پیام/2301/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول