اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه‌های کرمان:

ضریب ایمنی مسافران در فرودگاه کرمان افزایش یافت

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: ضریب ایمنی مسافران و بارهای آنها در دروازه‌های ورودی فرودگاه بین‌المللی کرمان با نصب رولر افزایش یافت.

ضریب ایمنی مسافران در فرودگاه کرمان افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان، محمد نخعی اظهار داشت: ضریب ایمنی مسافران و بارهای آنها در دروازه‌های ورودی فرودگاه بین‌المللی کرمان با نصب رولر در سالن ترانزیت پروازهای داخلی افزایش یافت.

وی افزود: نصب رولر در سامانه‌های کمک بازرسی ورودی سالن ترانزیت پروازهای داخلی فرودگاه بین‌المللی کرمان با اعتباری افزون بر 100 میلیون ریال توسط کارشناسان اداره ارتباطات و ناوبری این اداره کل انجام شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان ابراز داشت: چندی قبل هم طراحی و فضاسازی نوین با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌ها و استقرار جداکننده‌ها با پیش‌بینی چند اتاق بازرسی، کنترل و معبر مسافران با در نظر گرفتن استفاده از حداقل فضا به منظور تامین و تسهیل تردد مسافران و استفاده از تمام ظرفیت موجود در سالن ترانزیت داخلی برای رفع مشکل اسکان مسافران انجام شده است.

انتهای پیام/2446/س/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول