اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور:

ایمنی تمام فرودگاه‌های کشور امسال ارتقا می‌یابد

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: ایمنی تمام فرودگاه‌های کشور امسال ارتقا می‌یابد ضمن اینکه به دنبال آن هستیم تا فرودگاه‌ها را به لحاظ اقتصادی به خودکفایی برسانیم.

ایمنی تمام فرودگاه‌های کشور امسال ارتقا می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمود رسولی‌نژاد در مراسم افتتاح پروژه‌های فرودگاهی که عصر امروز برگزار شد در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: فرودگاه بین‌المللی اهواز با حدود 215 نفر نیروی کار به لحاظ بهره‌وری یکی از فرودگاه‌های موفق در رتبه‌بندی کشوری محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور ادامه داد: با توجه به نسبت تعداد پرواز‌ها به کارمندان، فرودگاه اهواز جزو شاخصه‌های بر‌تر در فرودگاه‌های کشور است.

وی میزان هزینه فرودگاه اهواز را در سال گذشته 8/9 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این در حالی بوده که میزان درآمدهای این فرودگاه 4/9 میلیارد تومان است.

رسولی‌نژاد افزود: با این وجود حد فاصل بین درآمد و هزینه‌های فرودگاه اهواز حدود 415 میلیون تومان منفی است؛ امیدواریم در سال آینده با میزان درآمد بیشتر این کسری جبران شود.

وی فرودگاه اهواز را چهارمین فرودگاه بر‌تر کشور دانست و گفت: ‌روزانه 75 تا 80 پرواز به صورت رفت و برگشت از این فرودگاه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور بهسازی ترمینال پروازهای خارجی را از پروژه‌های مهم افتتاح شده در فرودگاه اهواز دانست و گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح 9 میلیارد تومان به مناقصه گذاشته شده است که فاز اول آن اتمام و از فردا آغاز به کار خواهد کرد.

وی در خصوص توسعه اپرون و پارکینگ طبقاتی گفت: تاکنون یک میلیارد و 300 میلیون تومان در این خصوص هزینه شده است.

رسولی‌نژاد سال جاری را سال ارتقا ایمنی برای فرودگاه‌های کشور قلمداد کرد و افزود: اولین و مهم‌ترین هدف ما ارتقا مسائل ایمنی بوده ضمن اینکه به دنبال آن هستیم تا فرودگاه‌ها را به لحاظ اقتصادی به خودکفایی برسانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، وی در ادامه تعداد نیروی به کار گرفته شده در شرکت فرودگاه‌ها را 8 هزار نفر عنوان کرد و افزود: با توجه به مشکلات مالی که گریبانگیر ما بوده انتظار می‌رود حجم اعتبارات ما افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور افزود: امیدواریم که آسمان ایران همیشه ایمن بوده و هیچ سانحه هوایی و پروازی نداشته باشیم.

انتهای پیام/2329/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول