اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های خوزستان خبر داد

نصب دستگاه آر. وی. آر مجهز‌ترین دستگاه‌ پرواز در فرودگاه بین‌المللی اهواز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های خوزستان گفت: دستگاه آر. وی. آر که از مجهز‌ترین دستگاه‌های دنیا در امر پرواز بوده با اعتباری معادل 700 میلیون تومان در فرودگاه بین‌المللی اهواز نصب شد.

نصب دستگاه آر. وی. آر مجهز‌ترین دستگاه‌ پرواز در فرودگاه بین‌المللی اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ناصر صفاری عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های فرودگاهی در اهواز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: طی توافقاتی که با استاندار خوزستان به عمل آمده است قرار بر این شد که یک سوم از هزینه پروژه‌های مورد افتتاح بر عهده استانداری خوزستان باشد.

وی بیان کرد: توسعه سالن عمومی فرودگاه از دیگر طرح‌های در دست اقدام بوده که اکنون در دست مطالعه است. طبق مطالعات انجام گرفته ظرفیت سالن فرودگاه حداقل باید 30 درصد افزایش پیدا کند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های خوزستان افزود: فرودگاه اهواز از لحاظ مساحت جزو فرودگاه‌های کوچک در کشور محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: متوسط میزان مساحت فرودگاه‌های کشوری 550 هکتار بوده در حالی که فرودگاه اهواز 284 هکتار مساحت دارد.

وی به پروازهای خارجی فرودگاه اهواز اشاره کرد و افزود: پروازهای خارجی این فرودگاه به کشورهای ترکیه، عربستان، عراق، سوریه، امارات و کویت است.

صفاری گفت: بهسازی و توسعه برج مراقبت فرودگاه و نصب دستگاه سویچینگ از مهم‌ترین نیازهای فرودگاه بوده که برای راه اندازی آن‌ها 4 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی بهسازی ترمینال خارجی به متراژ 3 هزار مترمکعب را از دیگر طرح‌های مهم در فرودگاه اهواز دانست و گفت: اعتبار هزینه شده در این طرح 600 میلیون است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های خوزستان گفت: دستگاه آر. وی. آر که از مجهز‌ترین دستگاه‌های دنیا در امر پرواز بوده در فرودگاه اهواز نصب شده است که اعتبار هزینه شده در آن 700 میلیون تومان است.

انتهای پیام/2329/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول