اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر خبر داد

اختصاص 50 میلیارد ریال برای تجهیز ناوگان ایمنی فرودگاه بوشهر

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: امسال 50 میلیارد ریال برای تجهیز ناوگان ایمنی فرودگاه بین‌المللی بوشهر اختصاص یافته است.

اختصاص 50 میلیارد ریال برای تجهیز ناوگان ایمنی فرودگاه بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فرودگاه بوشهر هر هفته شاهد 45 پرواز به صورت رفت و برگشت است تاکید کرد: از فرودگاه بوشهر به شهرهای مشهد، تهران، اصفهان، شیراز، خارک، اهواز، بندرعباس، و دبی، جده، مدینه ، مسکو و مدینه پرواز برقرار است که توجه به ایمنی فرودگاه از ضروریات است.

وی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مشخص، فرودگاه‌ بین‌المللی بوشهر به انواع ماشین‌ آلات تخصصی امداد و نجات تجهیز خواهند شد گفت: خودرو نجات، خودرو کف ساز، خودرو تانکری و آتش نشانی فرودگاهی از جمله تجهیزاتی است که امسال فرودگاه بوشهر به آن مجهز می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر با اشاره به اینکه خودرو نجات فرودگاهی مهم‌ترین، تجهیزات ایمنی فرودگاهی است گفت: این خودرو مجهز به 159 قلم تجهیزات امدادی است و در نوع خود یکی از تخصصی‌ترین خودروهای امداد و نجات به حساب می‌آید.

محمدی با اشاره به مشکل کاهش دید در فصل‌های زمستان و تابستان در فرودگاه بوشهر براثر مه شدید و گرد و خاک گفت: با توجه به نیاز و مشکلات استان بوشهر در زمان مه‌آلودگی و گرد و غبار، دستگاه سامانه کمک ناوبری فرودگاهی ILS خریداری شده است که به محض ورود آن به کشور در فرودگاه بوشهر نصب می‌شود.

وی ایمنی و امنیت برای سلامت پرواز را از مهم‌ترین ملزومات فرودگاه دانست و گفت: برای تجهیز فرودگاه بوشهر به 4 ایمنی فرودگاهی، 50 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول