اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواپیمایی آسمان منطقه جنوب خبر داد

انجام بیش از 300 پرواز داخلی و خارجی از فرودگاه شیراز

مدیرکل هواپیمایی آسمان منطقه جنوب از انجام 378 پرواز داخلی و خارجی از فرودگاه شیراز خبر داد.

انجام بیش از 300 پرواز داخلی و خارجی از فرودگاه شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عباس حسینیان بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد پرواز از فرودگاه شیراز باعث شده که پایگاه شیراز پس از تهران در سند استراتژیک این هواپیمایی بزرگترین مرکز محسوب شود.

وی افزود: بر اساس اهداف سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی و در راستای رونق اقتصادی این خطه زرخیز کشور، شاهد توسعه بیش از پیش این مرکز با استفاده از نیروهای خلاق و متخصص خواهیم بود.

حسینیان در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: هواپیمایی آسمان مانند هر بنگاه اقتصادی باید سوددهی خود را در نظر گیرد و راه‌اندازی مسیرهای پروازی با همین رویه انجام می‌پذیرد.

وی اضافه کرد: در سه ماهه نخست سال جاری مشهد مقدس با 666 پرواز ورودی و 662 پرواز ورودی و حدود 65 هزار مسافر رتبه دوم را در مراکز آسمان به خود اختصاص داده است.

این مسئول تعداد پروازهای خروجی و ورودی از شیراز را در همین مدت یک‌هزار و 680 مورد ذکر و اضافه کرد: حدود 130 هزار نفر در سه ماهه ابتدایی سال جاری از فرودگاه شیراز سفر کرده یا به آن وارد شده‌اند.

حسینیان تعداد کل مسافرانی را که در حدود یک‌هزار پرواز شرکت آسمان از ابتدای سال تاکنون جابه‌جا شده‌اند، بیش از 783 هزار نفر ذکر کرد.

به گفته وی، در حال حاضر برخی مسیرها مانند همدان به کیش، یا اهواز به مشهد مسافر و متقاضی بسیاری دارد اما در حال حاضر امکان پاسخگویی به آن وجود ندارد و تنها با خرید هواپیمای جدید این امر میسر می‌شود.

حسینیان تصریح کرد: تاخیرهایی که در برخی پروازها رخ می‌دهد به سبب الزام این شرکت به رعایت ایمنی است که تا اطمینان از سلامت پرواز کسب نشود اجازه پرواز را صادر نمی‌کنیم.

حسینیان خاطرنشان کرد: گاهی تاخیر در پروازها به سبب پیش آمدن مسائلی در مورد مسافران است چنانکه در قسمت ترافیک مسافری ظاهر بسیار بیمار دارد و تا اطمینان از واگیردار نبودن بیماری و به وجود نیامدن خطر برای خود فرد، مسائلی باید مورد بررسی قرار گیرد.

مدیرکل شرکت هواپیمایی آسمان منطقه جنوب در پایان از آمادگی این هواپیمایی برای همکاری کامل با دولت دکتر روحانی خبر داد.

به گزارش فارس، در این مراسم مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان نیز حضور داشت.

انتهای پیام/‌2448/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول