اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

فرودگاه اراک مشکلی برای پرواز به عتبات عالیات ندارد

استاندار مرکزی گفت: فرودگاه اراک هیچ مشکلی برای پرواز به عتبات عالیات ندارد.

فرودگاه اراک مشکلی برای پرواز به عتبات عالیات ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد ظهر امروز در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی، کارخانجات و بانک‌های استان به منظور برقراری پرواز فرودگاه اراک اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته بسترهای لازم برای برقراری پروازهای خارج از استان از طریق فرودگاه اراک به سایر نقاط کشور و حتی کشورهای خارجی فراهم شده و هم‌اکنون این فرودگاه آماده پرواز به عتبات عالیات است.

وی تصریح کرد: طرح توسعه فرودگاه اراک یکی از اقدامات ارزشمند دولت دهم بود که خوشبختانه با تخصیص اعتباری بالغ بر 210 میلیارد ریال صورت گرفت و به بهره‌برداری رسید.

استاندار مرکزی با تاکید بر لزوم حمایت از پروازهای فرودگاه اراک اظهار داشت: با توجه به سرمایه‌گذاری که در این زمینه شده، لازم است هم مردم و هم مسئولان با استقبال از پروازهای فرودگاه زمینه بهره‌برداری درست از این فرودگاه را فراهم سازند تا شاهد برقراری پروازهای این فرودگاه باشیم.

شعبانی‌فرد گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده پرواز از این فرودگاه به عتبات عالیات از 15 شهریور جاری به بعد برقرار می‌شود که لازمه استمرار پروازها همکاری دستگاه‌های مختلف است.

محمد حسن مرتضوی مدیر فرودگاه اراک نیز گفت: با تدابیر اتخاذ شده هم‌اکنون امکان پرواز از فرودگاه اراک به سمت نجف، کربلا، کاظمین و در صورت امکان سامرا فراهم شده است که امیدواریم شاهد استقبال خوب مردم عزیز استان از این پروازها باشیم.

انتهای پیام/87012/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول