اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت هواپیمایی اترک خبر داد

برقراری پرواز از فرودگاه بوشهر به سایر نقاط کشور

مدیرعامل شرکت هواپیمایی اترک گفت: با ایجاد دفتر هواپیمایی اترک در بوشهر، پروازها از فرودگاه این شهر به سایر نقاط افزایش می‌یابد.

برقراری پرواز از فرودگاه بوشهر به سایر نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد غیاثی عصر امروز در مراسم راه‌اندازی افتتاح دفتر شرکت هواپیمایی اترک در بوشهر گفت: این شرکت با هدف تعدد پروازها از فرودگاه بوشهر به سایر نقاط راه‌اندازی شده است که امروز با پرواز بوشهر – مشهد و مشهد بوشهر این فعالیت آغاز شد.

وی ادامه داد: به زودی پروازهایی از فرودگاه بوشهر به دیگر فرودگاه‌های کشور که مورد نیاز مردم  استان بوشهر است، برقرار می‌شود.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی اترک از خرید تجهیزات هواپیمایی خبر داد و اذعان داشت: با وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی موفق به خرید تجهیزات مورد نیاز شدیم؛ به گونه‌ای که سه فروند هواپیمای ایرباس 320 توسط هواپیمایی اترک خریداری شده است.

غیاثی، افزایش کیفیت خدمات پروازی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت هواپیمایی اترک عنوان کرد و متذکر شد: این مهم در دستورکار این شرکت هواپیمایی قرار دارد و از همه توان و ظرفیت موجود برای ارتقای کیفیت پرواز استفاه خواهد شد.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول