اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از نمایشگاه کتاب اصفهان

نهمین نمایشگاه کتاب اصفهان پربازدیدتر از دوره‎های قبل بود

نهمین نمایشگاه کتاب اصفهان ساعت 22 روز 9 شهریور ماه بدون حتی یک ساعت تمدید به کار خود پایان داد و رکورد پربازدیدترین دوره از نمایشگاه‎های کتاب اصفهان را به خود اختصاص داد.

نهمین نمایشگاه کتاب اصفهان پربازدیدتر از دوره‎های قبل بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نهمین نمایشگاه کتاب اصفهان با استقبال فراوان مردم اصفهان به اتمام رسید، به گفته مسئولان این نمایشگاه با استقبال فراوان مردم روبه‌رو بوده که برگزاری نمایشگاه در فصل تابستان از دلایل توفیق آن به شمار می‎آید.

در این نمایشگاه با حضور 350 ناشر برتر اصفهان و هفت نماینده از ناشران خارج از کشور در مدت شش روز و در دو سانس صبح و بعدازظهر تازه‌ترین تولیدات خود را در حوزه نشر به نمایش گذاشته‎اند.

این نمایشگاه در قالب 500 غرفه متنوع به ارائه کتب در زمینه‎های مختلف موضوعی به نمایش درآمد و طبق پیش‎بینی‎ها و برنامه‎ریزی‎های انجام شده مدت این نمایشگاه تمدید نشد به همین جهت روز پایانی نمایشگاه پر بازدیدترین روز نمایشگاه کتاب و صف دریافت بن تخفیف 40 درصدی طویل‌ترین صفی بود که در نمایشگاه کتاب شکل گرفته بود.

نهمین نمایشگاه کتاب اصفهان فرصتی برای آشتی و بهبود فرهنگ کتاب‌خوانی فراهم آورد، اما این نمایشگاه نیز خالی از نقاط ضعف نبود.

یکی از مشکلاتی که در نمایشگاه کتاب امسال قابل رویت بود قیمت‎های بالای برخی کتب تخصصی این نمایشگاه بود که حتی با ارائه کارت تخفیف تأثیری در قدرت خرید آنها توسط مشتریان نداشت، زیرا عمده‌ترین مشریان خرید کتاب در نمایشگاه دانشجویان بودند که برای تأمین کتب تخصصی با قیمت پائین به نمایشگاه کتاب اصفهان عزیمت کرده بودند، اما قیمت‎های بالای کتاب‎های تخصصی آنها را از خرید منصرف می‎کرد.

با وجود استقبال فراوان مردم از نمایشگاه کتاب اما اکثر ناشران معتقد هستند نمایشگاه کتاب باید در موقع مقرر خود برگزار می‎شد و یا به مهر یا آبان‎ماه موکول می‎شد.

دبیر نهمین نمایشگاه کتاب اصفهان گفت: نمایشگاه کتاب در موعد مقرر خود برگزار و به پایان رسید و به دلیل برنامه‎ریزی‎های انجام شده تمدید نشد.

محمد قلمکاریان ادامه داد: سقف فروش بن‎های تخفیف در این نمایشگاه 600 میلیون تومان تعیین شده بود که در روز پایانی نمایشگاه به این حد معین رسید.

وی اذعان داشت: فروش و استقبال از نمایشگاه کتاب اصفهان بیش از سال‎های گذشته بود و ناشران نیز به این امر اذعان داشتند.

انتهای پیام/63019/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول