اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران خبر داد

برگزاری نمایشگاه کتاب سیار در استان‌های کشور

مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران از استقبال گسترده مردم استان ایلام از نمایشگاه سیار کتاب که به همت این انتشارات اجرا شده است خبر داد.

برگزاری نمایشگاه کتاب سیار در استان‌های کشور

حجت الاسلام والمسلمین علی‌اکبر فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه انتشارات مسجد مقدس جمکران طی تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد کرده اقدام به برگزاری نمایشگاه سیار کتاب روستایی در استان ایلام کرده است به تشریح جزئیات این حرکت فرهنگی پرداخت و اظهار داشت: یکی از سیاست‌های انتشارات مسجد مقدس جمکران در نشر و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی به ویژه کتب مربوط به مکتب ناب شیعه و فرهنگ مهدویت، برپایی نمایشگاه‌های کتاب در سراسر ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: تاکنون نمایشگاه‌های زیادی توسط انتشارات مسجد مقدس جمکران در شهرهای مختلف کشور برگزار شده که با استقبال خوبی از سوی مردم کشور عزیزمان مواجه شده است.

مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه این واحد انتشاراتی در گام بعدی اقدام به برگزاری نمایشگاه کتاب سیار در روستاهای کشور کرده است ادامه داد: طی تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد کردیم مقرر شد با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام نمایشگاه کتاب سیار روستایی را در این استان برگزار کنیم که این حرکت فرهنگی و معنوی از روز دوم شهریور ماه طی مراسمی آغاز شد و هم‌اکنون نیز در حال اجرا است.

فاضلی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در مدت 30 روز به بخش‌ها و روستاهای استان ایلام رفته و کتب خود را با تخفیف 30 درصدی به مردم این نقطه از کشور عرضه خواهد کرد بیان داشت: در این نمایشگاه سیار روستایی 700 جلد کتاب در 500 عنوان در موضوعات مختلف دینی، مذهبی، جبهه و جنگ، شعر و ادبیات، رمان مذهبی، آموزش قرآن و مهدویت و کتاب‌های کودک به علاقمندان کتاب و کتاب‌خوانی ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال گرم مردم خوب و با فرهنگ روستاهای استان ایلام ابراز داشت: با توجه به اینکه تعدادی از روستاهای این استان در مناطقی هستند که امکان تردد اتوبوس در آن میسر نیست، ولی تاکنون این نمایشگاه در 30 روستای شهرستان ایوان، 14 روستای سیروان و 13 روستای سرابله برپا شده و در مابقی روستاهای استان نیز مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته این نمایشگاه کتاب در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/78009/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول