اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تبیین مباحث مدیریتی از منظر قرآن کریم

کتاب «بررسی اصول حاکم بر سازماندهی از منظر قرآن کریم» منتشر می‌شود

مدیر تدوین و چاپ انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از انتشار کتاب «بررسی اصول حاکم بر سازماندهی از منظر قرآن کریم» در آینده‌ای‌ نزدیک خبر داد.

کتاب «بررسی اصول حاکم بر سازماندهی از منظر قرآن کریم» منتشر می‌شود

محمد روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به کتاب بررسی اصول حاکم بر سازماندهی از منظر قرآن کریم اظهار کرد: در بخش کلیات و مفاهیم اهمیت علمی تحقیق و کاربردی آن با پیشینه و روشمندی اثر تبیین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فصل مبانی فلسفی سازماندهی از چهار منظر هستی‌شناسی، معرفت‌شناسی، روش‌شناسی و انسان‌شناسی موضوع را طرح بحث کرده و طبیعت انسان از دیدگاه اندیشمندان بررسی می‌شود.

مدیر تدوین و چاپ انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به فصل سوم با عنوان اثر نظریه‌های سازماندهی گفت: این فصل در زمینه سازماندهی و دانش مدیریت و شامل نظرات جامعی از اندیشمندان مختلف است.

وی تصریح کرد:‌ فصل چهارم دارای عنوان تقسیم کار است که اصول و تعریف تقسیم کار از منظر اندیشمندان غربی و اسلامی در آن طرح شده و در واقع در بخشی از این فصل به نظریه سازماندهی در قرآن کریم اشاره کامل شده است.

روحانی ادامه داد: فصل پنجم هماهنگی نامگذاری شده که تعریف هماهنگی، پیشینه هماهنگی، اصول هماهنگی و مکانیزم‌های ایجاد هماهنگی در این فصل مطرح می‌شود که با تئوری‌های هماهنگی از منظر قرآن تکمیل می‌شود.

وی عنوان داشت: کتاب بررسی اصول حاکم بر سازماندهی از منظر قرآن‌ کریم پژوهشی در قلمروی اصول سازماندهی از منظر قرآن کریم است که با تلاش حجت‌الاسلام قادرعلی واسق تالیف شده است.

مدیر تدوین و چاپ انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) یادآور شد: هدف اصلی نویسنده تبیین مباحث مدیریتی به صورت کلی و بررسی اصول سازماندهی به صورت خاص از منظر قرآن کریم است.

وی یادآور شد: خداوند نظام آفرینش را به صورتی آفریده که در آن هر موجودی وظایفی خاص دارد و نقش ویژه‌ای ایفا می‌کند و هیچکدام از این وظایف بدون نتیجه نیست، بلکه همه موجودات اهداف خاصی را دنبال می‌کنند.

کتاب بررسی اصول حاکم بر سازماندهی از منظر قرآن کریم در 478 صفحه و با قیمت 13 هزار تومان در تیراژ هزار عدد به همت انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در آینده منتشر می‌شود.

انتهای پیام/78003/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول