اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرمسار:

ابزارهای لوکس و نوظهور نمی‏تواند جای کتاب را بگیرد

امام جمعه گرمسار گفت: ابزارهای لوکس و نوظهور نمی‏تواند جای کتاب را بگیرد و این ابزار مهم همواره جایگاه خود را حفظ خواهد کرد.

ابزارهای لوکس و نوظهور نمی‏تواند جای کتاب را بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان، هم‏زمان با هفته دولت، مسئولان کتابخانه‏های عمومی و جمعی از کتاب‏داران کتابخانه‏های عمومی شهرستان گرمسار با حضور در محل دفتر امام جمعه شهر گرمسار، با وی دیدار و گفت‏وگو کردند.

در این دیدار، حجت‏الاسلام سیدعلی مهدی‏نژاد، امام جمعه گرمسار با اشاره به برخی ابزارهای لوکس و نوظهور و رسانه‏های جمعی به نقش مؤثر کتاب اشاره کرد و وظیفه کتاب‏داران را در سنگر کتابخانه‏ها برای اشاعه صحیح فرهنگ ناب اسلامی ارزشمند و خطیر دانست.

وی ضمن تأکید بر اینکه هر عمل فرهنگی یک ارزش است، گفت: ورود به عرصه فرهنگی کاملاً تخصصی، لطیف و بسیار حساس است و کتاب‏داران باید با گشاده‏رویی، صبوری، متانت کسب علم و درایت برخورد کنند.

رئیس حوزه‏های علمیه استان سمنان در قسمتی از سخنان خود گفت: امروز باید کتابخانه‏ها بسیار جذاب، آراسته و مجهز به آخرین دستاوردهای روز دنیا بوده و برای همه اقشار جامعه خوراک فکری مناسب و مفید تهیه ببینند.

وی تصریح کرد: در مسیر نهادینه‏کردن فرهنگ ناب اسلامی و هویت‏ بخشیدن به جامعه، کوچک‏ترین شبهه و سئوالی را بی‏پاسخ نگذارید.

حسن نورمحمدی، رئیس اداره کتابخانه‏های عمومی شهرستان گرمسار در قسمتی از این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه‏های عمومی گرمسار با اعلام برخی شاخص‏های فعلی دستیابی به برنامه‏های چشم‏انداز ایران در افق 1404 را به عنوان هدف اصلی اداره کتابخانه‏های گرمسار قلمداد کرد.

وی از امام جمعه و ائمه جماعات شهرستان و روحانیت تحت نظر آنها  و همچنین دستگاه‏های مرتبط درخواست استمداد کرد.

در پایان از تعدادی از کتاب‏داران فعال در عرصه مسابقات فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2249/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول