اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره سراسری تئاتر ارسباران صورت گرفت

درخشش هنرمندان پارس‌آبادی در جشنواره ارسباران

هنرمندان نمایش پارس‌آباد برترین‌های هفتمین جشنواره سراسری تئاتر ارسباران – اهر شناخته شدند.

درخشش هنرمندان پارس‌آبادی در جشنواره ارسباران

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جشنواره که صبح امروز به پایان رسید هنرمندان پارس‌آبادی در این جشنواره که به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد زلزله اهر، ورزقان و هریس از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار شد، خوش درخشیدند.

این جشنواره به مدت سه روز در شهرستان اهر و با عنوان نمایش‌های کوتاه زیر 5 دقیقه‌ای اجرا شد.

در این جشنواره 36 اثر از استان‌های مختلف کشوری مانند آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ‌کردستان، خراسان جنوبی، خوزستان و اردبیل حضور داشتند. شهرستان پارس‌آباد تنها نماینده استان اردبیل با پنج نمایش در این رویداد هنری بود.

در قالب این پنج نمایش که از سوی دو گروه نمایشی مغان هنر با چهار نمایش و گروه حرکت نو با یک نمایش برگزار شد نمایش‌های کوتاه شرکت‌کننده در این جشنواره «آسانسور» کار علی محمدزاده، «میم» کار شهرام محرابی، «حیاتین بوغولان سه‌سی» کار کیکاوس پوراصغر، «بمب‌گذار» کار محمد رزمی، «چهار خواهر» کار حسین پناهی اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز هنرمندان پارس‌آباد توانستند مقام‌های شاخصی را به دست آورند که در گروه کارگردانی برتر توسط شهرام محرابی، ایده و طرح نمایش اول توسط شهرام محرابی، بازیگری اول زن توسط سیما بشارتی، متن برتر توسط کیکاوس پوراصغر، بروشور و آفیش برتر توسط شهریار شکاری، طراحی صحنه اول توسط کیکاوس پوراصغر، ایده و طرح دوم نمایش توسط غریب منوچهری، ایده و طرح نمایش سوم توسط ثریا دهقان و بازیگری سوم زن توسط الناز امانی درخششی واقعی داشتند.

انتهای پیام/62006/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول