اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های بیماران خاص و ناشنوایان استان اصفهان خبر داد

درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات جهانی پیوند اعضا و المپیک ناشنوایان

رئیس هیئت ورزش‌های بیماران خاص و ناشنوایان استان اصفهان از درخشش ورزشکاران اصفهانی در مسابقات جهانی پیوند اعضا و المپیک ناشنوایان خبر داد.

درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات جهانی پیوند اعضا و المپیک ناشنوایان

عباس یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در مسابقات جهانی پیوند اعضا که به میزبانی دوربان آفریقای جنوبی در جریان است، ورزشکاران اصفهانی در رشته‌های بدمینتون و دوومیدانی مدال‌های ارزشمندی را کسب کردند.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها نجمه کمالی در بدمینتون دوبل به قهرمانی دست پیدا کرده و در بدمینتون انفرادی نیز به مدال نقره رسید.

رئیس هیئت ورزش‌های بیماران خاص و ناشنوایان استان اصفهان خاطرنشان کرد: مریم رحمانی دیگر ورزشکار اصفهانی نیز در بدمینتون دوبل صاحب گردن آویز نقره شد.

این مسئول به حضور ورزشکاران دومیدانی کار اصفهانی در این مسابقات اشاره کرد و متذکر شد: رضا طهماسبی در دو امدادی 4 در 100 متر به مدال طلا دست پیدا کرده و در دوی 1500 متر به مدال نقره رسید.

یزدان‌پناه در پایان به برگزاری مسابقات المپیک ناشنوایان نیز اشاره کرد و اذعان داشت: در این رقابت‌ها نیز مجید توکلی در رشته کشتی مدال برنز را تصاحب کرد.

انتهای پیام/63006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول