اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس تعمیرات و نوسازی مجتمع پارس جنوبی:

تیپ فلرهای فاز 2 و 3 توسط متخصصان داخلی نصب شد

جانشین رئیس تعمیرات و نوسازی مجتمع پارس جنوبی گفت: تیپ فلرهای فاز 2 و 3 توسط متخصصان داخلی نصب شد.

تیپ فلرهای فاز 2 و 3 توسط متخصصان داخلی نصب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حسین فرزندی شامگاه چهارشنبه در آیین نصب تیپ فلرهای فازهای 2 و 3 اظهار داشت: پارس جنوبی نقش بسیار مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد.

جانشین رئیس تعمیرات و نوسازی مجتمع گازی از نصب تیپ فلرهای پالایشگاه دوم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی توسط کارشناسان مجتمع در بازه تعمیرات اساسی این پالایشگاه خبر داد.

فرزندی افزود: تیپ فلرهای پالایشگاه دوم توسط کارکنان متعهد و سخت‌کوش کارگاه مرکزی طراحی و ساخته شد.

وی در ارتباط با علت تعویض تیپ فلرهای پالایشگاه دوم نیز گفت: پس از بازدید سال گذشته بازرسی فنی از تیپ های فلر فازهای 2 و3 و با توجه به حجم خرابی تجهیزات مذکور بر اساس گزارشات آن واحد و بعد از برگزاری جلسات متعدد، تصمیم به تعویض تیپ‌های مذکور (تیپ mp و hp در دو فاز) گرفته شد.

این مسئول در ارتباط با مراحل ساخت تیپ فلر اظهار داشت: در مرحله اول تهیه مدارک و مشخصات فنی صورت گرفت که با توجه به این مدارک حجم متریال مورد نیاز توسط کارگاه مرکزی برآورد و تقاضاگذاری به صورت خرید مستقیم صورت گرفت، در مرحله بعدی نقشه‌برداری از تیپ فلر HP موجود در انبار مرکزی توسط کارگاه و شروع به ساخت اولیه با توجه به متریال موجود صورت پذیرفت.

جانشین رئیس تعمیرات و نوسازی در ادامه افزود: از آنجایی‌که متریال تیپ فلر مخصوص و صددرصد وارداتی است، به منظور تسریع در روند خرید کارگروهی به سرپرستی نماینده اداره خرید و نمایندگان واحدهای بازرسی فنی و کارگاه مرکزی تشکیل که خوشبختانه با پیگیری‌های این عزیزان با وجود شرایط تحریم متریال مورد نظر در واپسین روزهای باقی مانده به شروع اورهال پالایشگاه دوم توسط کارگاه مرکزی دریافت و تیپ‌های فلر فاز2و3 به موقع ساخته و به تائید بازرسی فنی رسانده شد.

وی در مورد نصب تیپ فلرها نیز گفت: به موازات فعالیت‌های فوق از سال گذشته راه‌انداری وینچ و تجهیزات جانبی نیز در دستور کار واحد تعمیرات اساسی قرار گرفت که با کمک تعمیرات سرویسز پالایشگاه دوم خوشبختانه این تجهیزات نیز مهیا، راه‌اندازی و به تائید بازرسی فنی رسانده شد و در نهایت با شروع اورهال و آماده‌سازی‌های صورت گرفته توسط واحد بهره‌برداری تمامی امکانات و ابزارآلات به واحد فلر فاز 3 ارسال و پس از تست بار DAVIT عملیات لیفتینگ و نصب دو عدد تیپ با رعایت تمام موارد ایمنی صورت گرفت.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول