اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نخل تقی خبر داد

بهره‌برداری از موج‌شکن، پارک و خیابان ساحلی نخل‌ تقی

شهردار نخل تقی از بهره‌برداری از موج‌شکن، پارک و خیابان ساحلی نخل‌ تقی خبر داد.

بهره‌برداری از موج‌شکن، پارک و خیابان ساحلی نخل‌ تقی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، احمد شیخیانی شامگاه چهارشنبه در حاشیه آئین افتتاح موج شکن نخل تقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به عمران شهری و زیباسازی شهر از اولویت‌های شهرداری بندر نخل تقی است و در سال‌های گذشته تلاش زیادی در این زمینه صورت گرفته است.

وی افزود: زیرساخت‌های گردشگری و ساحل‌سازی نخل تقی از سال‌های گذشته در این بندر شروع شده و با همت شهرداری نخل تقی شاهد گسترش فعالیت‌ها در این حوزه بوده‌ایم.

شهردار نخل تقی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از موج‌شکن، پارک و خیابان ساحلی نخل‌ تقی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری در سال‌های اخیر است و تاثیر شایانی در توسعه این شهر داشته است.

شیخیانی بیان داشت: در سال جاری شاهد انجام عملیات وسیع در زمینه احادث موج‌شکن در سواحل بندر نخل تقی بوده‌ایم و اجرای این پروژه از اولویت‌های اصلی این شهر بوده که با تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان تحقق یافته است.

وی اضافه کرد: در قالب احداث موج شکن نخل تقی شاهد اجرای یک هزار و 880 متر ساحل‌سازی در نخل تقی حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی مدیریت شهری نخل تقی در یک سال گذشته است.

این مسئول در ارتباط با مشخصات خیابان ساحلی نخل‌ نقی، اذعان داشت: در قالب اجرای پروژه خیابان ساحلی نخل تقی شاهد احداث یک هزار و 650 بلوار در حاشیه ساحل این شهر بوده‌ایم.

شهردار نخل تقی متذکر شد: اجرای پروژه‌های مذکور در مدت زمان 23 ماه و با تلاش شبانه‌روزی شهرداری نخل تقی احداث شده است.

شیخیانی در ارتباط با وضعیت اعتبارات اجرای این پروژه‌ها نیز گفت: پروژه‌های مذکور با اعتبارات 64 میلیارد ریالی از محل اعتبار اجرای پروژه‌های عمرانی استان بوشهر احداث شده است.

وی افزود: ایجاد فضای مناسب برای ارائه خدمات شورای اسلامی نخل تقی به شهروندان از نیازهایی است که در سال‌های گذشته در این شهر احساس می‌شد و امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی شاهد بهره‌برداری از آن بوده‌ایم.

شیخیانی در پایان تأکید کرد: ساختمان شورای اسلامی نخل تقی در قالب یک ساختمان دو طبقه با زیربنای 500 متر مربع و اعتبار سه میلیارد ریال احداث شد.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول