اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار عسلویه خبر داد

بهره‌برداری از 2 بوستان شهری در عسلویه

شهردار عسلویه از بهره‌برداری از دو بوستان شهری در عسلویه خبر داد.

بهره‌برداری از 2 بوستان شهری در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، هوشنگ صمصامی شامگاه چهارشنبه در آئین افتتاح پروژه‌‍‌های عمرانی عسلویه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه امکانات تفریحی در عسلویه از اولویت‌های مهمی است که شهرداری عسلویه به آن توجه داشته و در سال‌های اخیر اقدامات اساسی در این زمینه صورت گرفته است.

وی افزود: احداث بوستان خانوادگی عسلویه از اقداماتی است که به‌منظور توسعه فضاهای تفریحی متناسب با نیاز خانواده‌ها در عسلویه اجرا شده است.

شهردار عسلویه خاطرنشان کرد: این بوستان در فضایی به مساحت 14 هزار متر مربع و با اعتبار 15 میلیارد ریالی از محل اعتبارات سفر رهبری به عسلویه احداث شده است.

صمصامی با تشریح امکانات تفریحی بوستان خانوادگی عسلویه، بیان داشت: این پارک شامل فضای سبز وسیع، وسایل بازی متناسب برای سنین کودکان و نوجوانان و زمین اسکیت است.

وی اضافه کرد: به‌منظور تامین آب مورد نیاز برای آبیاری فضای سبز موجود در این بوستان شاهد احداث منبع ذخیره آب 60 هزار لیتری در آن هستیم.

این مسئول اذعان داشت: در احداث این پارک به تامین فضای بهداشتی مناسب با رشد جمعیتی عسلویه و جمعیت مهاجرین توجه داشته‌ایم و در فازهای بعدی این بوستان شاهد توسعه فضاهای بهداشتی در این بوستان خواهیم بود.

شهردار عسلویه عنوان کرد: پارک ستاره خلیج فارس عسلویه که صبح امروز و با حضور معاون عمرانی استاندار بوشهر شاهد بهره‌برداری از آن بودیم، از دیگر اقداماتی است که با هدف توسعه زیرساخت‌های تفریحی این شهر احداث شده است.

صمصامی ابراز داشت: پارک ستاره خلیج فارس در فضایی به مساحت هفت هکتار احداث شده و در زمینه تجهیز امکانات رفاهی و تفریحی آن نیز اقدامات لازم را داشته‌ایم.

وی با اشاره به میزان اعتبارات صرف شده به‌منظور احداث پارک ستاره خلیج فارس عسلویه، اضافه کرد: پارک ستاره خلیج فارس عسلویه با اعتبار 24 میلیارد ریالی از محل اعتبارات داخلی و اعتبارات استانی احداث شده است.

شهردار عسلویه گفت: در احداث این پارک به‌منظور تقویت زیرساخت‌های ورزشی عسلویه شاهد احداث پیست دوچرخه سواری به طول 700 متر بوده‌ایم.

صمصامی اظهار داشت: احداث حوضچه به‌منظور قایق‌سواری از اقداماتی است که در احداث این پارک مورد توجه قرار گرفته و در آن شاهد استفاده از قایق‌های پارویی و بادبانی خواهیم بود.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول