اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کانون پرورش فکری خوزستان صورت گرفت

4 خوزستانی در مرحله نهایی جشنواره‌ مشاعره و شعر خوانی رضوی

چهار کودک و نوجوانان خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرحله نهایی اولین جشنواره‌ مشاعره و شعر خوانی رضوی حضور دارند.

4 خوزستانی در مرحله نهایی جشنواره‌ مشاعره و شعر خوانی رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، «مژگان امیری» «روح انگیز حسینی» عضو کانون پرورش فکری شماره 2 شهرستان بهبهان، «فاطمه سادات آل طاها» عضو کانون پرورش فکری شهرستان اهواز و «مریم ابوعلی» عضو کانون پرورش فکری شماره 3 شهرستان بهبهان توانستند جواز حضور در بخش پایانی مشاعره‌ اولین جشنواره‌ی مشاعره و شعر خوانی رضوی را کسب کنند.

بر اساس این گزارش، در مرحله‌ اولیه داوری بخش مشاعره این جشنواره، 72 نفر انتخاب و به مرحله بعد راه یافتند که در مرحله دوم توسط هشت داور آثار مورد ارزیابی گرفت و از این میان 9 نفر در سه بخش مجزای کودک، نوجوان و جوان جهت شرکت در بخش نهایی جشنواره انتخاب شدند.

در اولین جشنواره‌ مشاعره و شعر خوانی رضوی از استان خوزستان 253 کودک و نوجوان عضو مراکز کانون پرورش فکری استان در سه گروه سنی 10 تا 12 سال، 13 تا 15 سال و 16 تا 17 سال شرکت کردند.

اولین جشنواره‌ مشاعره و شعر خوانی رضوی یکی از سری برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که توسط کانون پرورش فکری در استان مازندران در حال برگزاری است و مراسم اختتامیه این جشنواره در دو بخش مشاعره و شعر خوانی، 23 شهریور در ساری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول