اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد میناب خبر داد

راهیابی هنرمندان چاوشی خوان میناب به مرحله نهایی جشنواره رضوی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب از راهیابی هنرمندان چاوشی خوان این شهرستان به مرحله نهایی هشتمین جشنواره ملی مدیحه سرایی و چاوشی خوانی رضوی در اردبیل خبر داد.

راهیابی هنرمندان چاوشی خوان میناب به مرحله نهایی جشنواره رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا اوژند پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره چاوشی خوانی رضوی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل و به مناسبت ایام میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) و ایام ولادت حضرت معصومه (س) و همزمان با دهه کرامت از 19 تا 21 شهریور ماه امسال در اردبیل برگزار می‌شود.

وی در خصوص آثار راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره، گفت: از میان 286 اثر ارسالی از سوی 596 نفر به دبیرخانه جشنواره، 46 اثر در گروه تواشیح، 117 اثر در گروه مداحی، 36 اثر در گروه چاوشی خوانی، 47 اثر در گروه ابتهال و 38 مقاله نیز در مرحله اول به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب ادامه داد: در مرحله داوری این جشنواره 12 اثر در گروه تواشیح، 15 اثر در گروه ابتهال، 24 اثر در گروه مداحی، 14 اثر در گروه چاوشی خوانی و پنج مقاله از مجموع آثار مکتوب ارسالی به مرحله نهایی جشنواره راه یافتند که هیئت داوران در بخش گروهی، گروه صدف از میناب و در بخش انفرادی مالک رنجبر و محمد اختیاری، مهران گل پران از میناب را شایسته حضور در مرحله نهایی بخش چاوشی خوانی دانسته است.

لازم به ذکر است که گروه چاووشی خوانی صدف میناب به سرپرستی باقر رمضان زاده یکی از بهترین و فعال‌ترین گروه‌های چاوشی خوان میناب است که در سال 90 مقام نخست و در سال 91 مقام سوم جشنواره رضوی را نیز کسب کرده بود.

انتهای پیام/2310/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول