اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خمینی شهر:

رژیم صهیونیستی عامل اصلی درگیری‌های منطقه است

امام جمعه خمینی شهر گفت: رژیم صهیونیستی عامل اصلی اتفاقات در گیری در کشورهای منطقه و کشورهای عربی است.

رژیم صهیونیستی عامل اصلی درگیری‌های منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام عباس رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه خمینی شهر اظهار کرد: با مواضع صریح مقام معظم رهبری و دولت جمهوری اسلامی امروز ما شاهد هستیم کشورهای غربی برای حمله به سوریه دچار تردید شده‌اند.

وی تصریح کرد: حملات شیمیایی اخیر بهانه‌ای برای آمریکا و کشورهای  غربی برای حمله نظامی به سوریه است.

رحیمی افزود: استکبار جهانی و کشورهای غرب حتی اجازه اتمام مهلت تحقیقات برای اعلام نتایج بازرسین سازمان ملل نداده و اعلام می‌کنند که دولت سوریه عامل حملات شیمیایی در این کشور است.

امام جمعه خمینی شهر با بیان اینکه خون شهدای دولت باعث شد تا ریشه منافقین و استکبار از کشور ما کنده شود گفت: هشتم شهریور روز داغداری مردم ایران بود که با شهادت شهید رجایی و دکتر باهنر قلب امام و مردم شکست.

رحیمی تاکید کرد: امروز دولت مردان و مسئولان نظام باید ادامه دهنده راه شهید رجایی و باهنر باشند و کارمندان دولت باید مثل شهدای دولت برای خدمت به مردم دلسوزی کنند.

وی از همه هیأت مذهبی، هیأت امنا مساجد و روحانیون و ائمه جماعات شهرستان از ستاد رسیدگی به امور مساجد شهرستان حمایت و باید این نهاد مذهبی همکاری بیشتری داشته باشند.

به گزارش فارس در بین دو نماز از تعدادی از روحانیون و ائمه جماعات فعال و مسئول ستاد رسیدگی به امور مساجد شهرستان خمینی شهر تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2301/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول