اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خبر داد

رتبه دوم بوشهر در جذب نیروی کار خارجی / آغاز کار شرکت هواپیمایی اترک

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر در تعداد نیروی کار خارجی در کشور رتبه دوم را دارد و باید شرایطی فراهم کنیم که شاهد جذب تعداد بیشتر نیروها و توسعه پایدار استان باشیم.

رتبه دوم بوشهر در جذب نیروی کار خارجی / آغاز کار شرکت هواپیمایی اترک

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا عوض‌پور صبح امروز در جمع مسئولان دفتر هواپیمایی اترک در بوشهر بیان کرد: فعالیت این شرکت هواپیمایی برای افزایش تعداد پروازها به سایر نقاط شروع شده است که فعالیت این شرکت هواپیمایی با پرواز مشهد ـ بوشهر و بوشهر ـ مشهد آغاز شد.

وی با قدردانی از همکاری مدیران شرکت هواپیمایی اترک با بیان اینکه یکی از اساسی‌ترین زیرساخت‌های توسعه توجه به حمل و نقل به‌ویژه حمل و نقل هوایی است، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم سرمایه‌گذاران وارد استان شوند و شاهد توسعه استان باشیم باید به توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل توجه ویژه‌ای کنیم.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر در اشتغال نیروهای خارجی رتبه دوم کشور دارد، افزود: استان بوشهر در تعداد نیروی کار خارجی در کشور رتبه دوم را دارد و باید شرایطی فراهم کنیم که شاهد جذب تعداد بیشتر نیروها و رشد و پیشرفت و توسعه پایدار استان باشیم.

عوض‌پور با تقدیر از شرکت هواپیمایی اترک در راه‌اندازی دفتر در استان بوشهر گفت: هر چند شرکت‌های هواپیمایی آسمان و هما در استان خدمات قابل قبولی ارائه کردند ولی برای تامین برخی مطالبات مردم ایجاد دفتر هواپیمایی اترک ضروری بود.

وی با اشاره به اینکه با پرواز مشهد – بوشهر و بوشهر – مشهد عملا فعالیت شرکت هواپیمایی اترک در بوشهر آغاز شده است گفت: امید می‌رود تعداد پروازهای این شرکت هواپیمایی به دیگر نقاط ، از بوشهر افزایش یابد.

انتهای پیام/66006/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول