اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزآباد تأکید کرد

ضرورت تسریع پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی در فیروزآباد

فرماندار فیروزآباد بر برنامه‌ریزی صحیح برای افتتاح هرچه زودتر پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زایی در این شهرستان تأکید کرد.

ضرورت تسریع پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی در فیروزآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، جهانبخش بهمنی بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در هفته دولت در این شهرستان برنامه‌های متنوعی در قالب دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران، تشریح عملکرد دولت از طریق تریبون نماز جمعه، برگزاری محفل انس با قرآن، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، بازدید روستایی و افتتاح پروژه‌های عمرانی برگزار شده و می‌شود.

وی با اشاره به جهادی خواندن اجرای این پروژه‌ها و قدردانی از عوامل اجرایی، بر برنامه‌ریزی صحیح برای افتتاح هرچه زودتر آنها در آینده‌ای نزدیک تأکید کرد.

فرماندار شهرستان فیروزآباد، هفته دولت را نمادی از وحدت مردم و دولت دانست و متذکر شد: بی‌تردید در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب، سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است، دستگاه‌های متولی و پیمانکاران باید نهایت تلاش خود را برای افزایش سطح کمی و کیفی طرح‌های عمرانی به‌کار گیرند.

بهمنی ادامه داد: به دلیل اهمیت رعایت استانداردهای لازم در اجرای طرح‌های عمرانی در این شهرستان، کارشناسان عمرانی فرمانداری با بازرسی‌های مستمر خود بر نحوه تکمیل این طرح‌ها، نظارت کامل و جامعی داشته و با هرگونه کم‌کاری و کوتاهی در امر حفظ کیفیت اجرای طرح‌ها برخورد می‌کنند.

در ادامه معاون فرماندار فیروزآباد، بیان داشت: در سالی که مزین به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است، باید زمینه حضور فعالان اقتصادی در عرصه تولید را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه در هفته دولت باید کارنامه کاری در یک‌سال مورد بررسی و کارهای انجام شده به اطلاع مردم رسانده شود ابراز داشت: هفته دولت یک فرصت مناسب برای اطلاع‌رسانی خدمات به مردم است.

به گزارش فارس، مسئولان این شهرستان همچنین از سد هایقر، کارخانه کربنات سدیم کاوه و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی ناحیه مقاومت بسیج بازدید کردند.

انتهای پیام/2448/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول