اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:

صیانت از اشتغال موجود از اهداف دولت تدبیر و امید است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: صیانت از اشتغال موجود از مهم‌ترین اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت تدبیر و امید است.

صیانت از اشتغال موجود از اهداف دولت تدبیر و امید است

سید خلف موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت سه وزارتخانه سابق کار و امور اجتماعی، رفاه و تامین اجتماعی و تعاون را عهده‌دار است.

وی ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظایف مهمی چون ایجاد اشتغال، صیانت از نیروی کار و تنظیم بازار کار را برعهده دارد که در دولت تدبیر و امید صیانت از اشتغال موجود از مهم‌ترین اهداف این وزارتخانه بیان شده است.

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزایش فعالیت‌های موجود را از دیگر اهداف وزیر جدید دانست و گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر افزایش فعالیت‌های موجود جهت افزایش اشتغال، افزایش فعالیت شرکت‌های تولیدی و در نتیجه آن ارتقا ظرفیت تولید تاکید دارند.

وی خاطر نشان کرد: گسترش تعاونی‌ها و بالا بردن فرهنگ و روحیه تعاون باعث ایجاد اشتغال پایدار و بنگاه‌های اقتصادی مقتدر می‌شود که امیدواریم در دولت تدبیر و امید به این مسئله بیشتر توجه شود و راه برای ایجاد تعاونی‌ها سهل‌تر شود.

موسوی با بیان اینکه به جلب همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی که مولد اشتغال هستند نیاز داریم تصریح کرد: مسلم است که تنها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تنها متولی اشتغال نیست و سایر وزارتخانه‌ها نیز مسئولیت دارند کمک کنند تا بتوانیم اشتغال موجود را حفظ کنیم و واحدهای اشتغال را توسعه دهیم.

وی با اشازه به اینکه ساماندهی بازار کسب و کار از برنامه‌های جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است افزود: از طریق ساماندهی بازار کسب و کار می‌توانیم اطمینان بخشی را برای واحدهای تولیدی به وجود آوریم تا به اشتغال پایدار و افزایش تولید منجر شود.

انتهای پیام/72011/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول