اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت قروه:

حفظ اتحاد بزرگترین امانت شهداست

امام جمعه اهل سنت قروه گفت: حفظ اتحاد و انسجام بزرگترین امانتی است که شهدا بر گردن ما گذاشته‌اند.

حفظ اتحاد بزرگترین امانت شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه ،ماموستا یدالله محمدی عصر امروز در یادواره شهدای دولت و 15 شهید شهرستان قروه اظهار کرد: دنیا بداند که عظمت ما برگرفته از خون سرخ شهداست.

وی افزود: دشمنان با راه‌اندازی هزاران فتنه و تحریم آمریکایی و اسرائیلی، نمی‌توانند ذره‌ای ما را از حرکت در مسیر شهدا منحرف کنند.

امام جمعه اهل سنت قروه، تصریح کرد: امنیت، اقتدار، عزت و استقلال میهن اسلامی ایران به واسطه ایثار و فداکاری آنان به دست آمده است.

محمدی، حقانیت شهید و شهادت را تبلور یافته در خون سرخ شهدا دانست و اذعان داشت: احساس تکلیف شهدا در برابر حفظ ارزش‌های دین و اجتماع، موجب شد تا با شهادت خویش عزت، بالندگی، اقتدار و پیشرفت را برای آحاد جامعه و نظام اسلامی به ارمغان آورند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا با شناخت درست زمان، رهبری امام راحل و مکتب تعالی بخش اسلام، دشمنان و مرز بین حق و باطل در برابر توطئه‌های همه‌جانبه دشمن در منزوی کردن نظام شکوهمند اسلامی، دلاورانه ایستادگی کردند.

به گفته محمدی، امروز آمریکا برای حفظ منافع صهیونیست‌ها با تمام توان به دنبال طرح پروژه اسلام هراسی در دنیاست، اما جرأت کوچکترین تعرض به جمهوری اسلامی ایران را ندارد، چراکه می‌داند فرهنگ غالب برای نظام، فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی این فرموده امام راحل را که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» حجتی تمام و سندی قاطع برای امت اسلامی دانست و افزود: این شعاری است که از دلهای همه مسلمانان برمی‌خیزد و تمام کفر را بر زمین می‌زند.

امام جمعه اهل سنت قروه، تمامی جنگ‌افروزی‌های امروز دنیا را که به واسطه تروریست‌ها شکل می‌گیرد، زیر نظر آمریکا، رژیم جعلی صهیونیستی و هم‌پیمانان اروپایی استکبار خواند و افزود: تا زمانی که پرچم اسلام بر دوش ملت استوار ایران است، هیچ قدرتی توان سلب زندگی عزتمندانه از این ملت مقاوم را ندارد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز به کار دولت تدبیر و امید، گفت: سخنان رئیس جمهور دولت یازدهم در حقیقت برگرفته از بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری است که موجب عصبانیت دشمنان شده است.

محمدی گفت: همه باید دست در دست هم با پشتیبانی از دولت زمینه رسیدن به قله‌های رفیع پیشرفت را فراهم کنیم تا اتحاد و انسجام ما که امانت شهداست، بازهم موجب حیرت دنیا شود.

امام جمعه اهل سنت قروه در پایان از خدمات ارزنده فرماندار قروه تقدیر کرد و گفت: وی مسئولیت را به عنوان خدمتگزاری بی‌منت برای مدیران معنا بخشیده است و در عمل توانسته است به راه شهیدان رجایی و باهنر متوسل شود.

انتهای پیام/79009/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول