اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه جویبار:

جویبار میزبان یادواره شهدای ورزشکار مازندران خواهد بود

فرمانده سپاه ناحیه جویبار گفت: شهرستان جویبار به زودی شاهد میزبانی یادواره شهدای ورزشکار مازندران است.

جویبار میزبان یادواره شهدای ورزشکار مازندران خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جویبار، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور در چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: توفیق مقابله با هجمه‌های فرهنگی در طول 34 سال بعد پیروزی انقلاب به برکت فرهنگ ایثار و شهادت بوده و برگزاری یادواره‌های گرانسنگ شهدا و استقبال پرشور مردم نشانه‌ای از دلدادگی جامعه به شهدا، ایثارگران و تفکر ناب دفاع مقدس است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان جویبار با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و آموزه‌های والای الهی و قرآنی، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را یک میثاق جدی برای مردم عنوان کرد و تصریح کرد: نصب تمثال مبارک شهدا در معابر عمومی و نامگذاری معابر عمومی تاثیر به‌سزایی در اقبال مردم از یاد و نام شهدا دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جویبار نیز با تاکید بر لزوم حفظ دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس، گفت: نشر فرهنگ دفاع مقدس ارمغانی مقدس و آرمانی است که موجب پویایی و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌شود.

سیدیوسف موسوی شیخ با بیان اینکه دشمن سعی دارد تا از شیوه‌های جنگ نرم به باورهای دینی مردم ضربه وارد کند، خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان محوری‌ترین هدف دشمن در جنگ نرم بوده و شبهه‌افکنی یکی از اساسی‌ترین حربه‌های آنان است که با درایت رهبری و بصیرت مردم و نیز غنای فرهنگی کشورمان دشمن به اهداف خود نرسیده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان جویبار گفت: ترویج مطالعات راهبردی پیرامون دستاوردهای دفاع مقدس و نیز تولید محتوایی فاخر در قالب کتاب و نرم‌افزار می‌تواند مبنای عظیمی در تعالی این میراث فرهنگی باشد.

موسوی شیخ توجه به فعالیت‌های قرآنی و دینی با محوریت مساجد را بستری مناسب برای مقوله دفاع مقدس برشمرد و از مسئولان خواست در این زمینه فعال‌تر از گذشته عمل کرده تا در برابر دینی که به شهدا و ایثارگران این سامان داریم، سربلند و مفتخر ظاهر شویم.

عیسی افخمی معاون فرماندار شهرستان جویبار نیز در این جلسه بر نصب تمثال مبارک شهدا در ورودی‌های شهر و روستاهای جویبار اشاره کرد و گفت: شهرستان جویبار به زودی شاهد میزبانی یادواره معظم شهدای ورزشکار مازندران است.

علی خادم فرمانده سپاه ناحیه جویبار هم در این جلسه گفت: خون شهدا اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کرده، چراکه این افراد در راه رضای الهی گام برداشتند و هم‌اکنون ما باید راه آنان را با شایستگی تداوم ببخشیم.

رضا گنجی شهردار جویبار نیز طی سخنانی از جایگاه والای شهدا تجلیل کرد و وجود این افراد را مدال‌های درخشان مردم این شهرستان معرفی کرد.

انتهای پیام/2296/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول