اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

برگزاری یادواره شهدا موجب ثبات نظام و ترویج فرهنگ شهادت می‌شود

استاندار مرکزی گفت: برگزاری یادواره شهدا موجب ثبات نظام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

برگزاری یادواره شهدا موجب ثبات نظام و ترویج فرهنگ شهادت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس علی‌اکبر شعبانی‌فرد ظهر امروز در چهارمین یادواره شهدای کارمند استان مرکزی، اظهار داشت: ایران اسلامی با تأسی از فرهنگ جهاد و شهادت توانسته است از توطئه‌های دشمنان مصون بماند و به توفیقات بسیاری دست یابد.

وی، استقلال و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون خود شهدا و صبر و بردباری خانواده شهدا خواند.

استاندار مرکزی افزود: امروز کسانی که بر طبل جنگ در دنیا می‌کوبند به برکت یاد شهدا با وجود توطئه‌ها و نقشه‌های فراوان نتوانسته‌اند ذره‌ای به انقلاب اسلامی خدشه وارد کنند و به نظام ارزشمند اسلامی لطمه‌ای وارد سازند.

شعبانی‌فرد، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، مقاومت ملت ایثارگر، وجود رهبری و ولایت فقیه را از عوامل پایداری انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: امروز بیداری اسلامی در منطقه و فرهنگ ایثار که در کشورهای مصر، لبنان و فلسطین جریان دارد از فرهنگ و انقلاب اسلامی ایران درس گرفته است.

وی با بیان اینکه در روزهای آغازین جنگ که برخی از دولتمردان شرایط را سخت می‌دانستند و معتقد بودند باید شکست را پذیرفت، امام خمینی(ره) جواب نه محکمی به استکبار داد، گفت: امام خمینی(ره) با این کار درس پایداری و مقاومت به جوانان داد و با نهادینه کردن فرهنگ ایثار جوانانی شایسته تربیت کرد.

استاندار مرکزی اظهار داشت: جوانانی که در دانشگاه انقلاب تربیت شده بودند در دانشگاه جنگ با پیروی از فرهنگ سرخ شهادت و اطاعت از رهبری در برابر مزدوران و ظالمان ایستادگی کردند.

شعبانی‌فرد با اشاره به مسئله سوریه بیان کرد: امروز سیاست دنیای استکبار برای مقابله با بیداری اسلامی تحت عنوان اسلام و با پول‌های شیوخ مرتجع شکل گرفته و آنان نیروهایی را آموزش می‌دهند و در کشورهای مختلف تروریست تربیت کرده و به سوریه و کشورهای اسلامی برای کشتار مسلمانان اعزام می‌کنند تا اسرائیل غاصب در حاشیه‌ای امن قرار گیرد.

وی ادامه داد: هدف دشمن در خاورمیانه راه‌اندازی جنگ در عراق، سقوط دولت‌های عراق و سوریه و ایران و سرکوب حزب‌الله بود.

وی، شهدا را مظهر قدرت و تداوم نظام اسلامی دانست و متذکر شد: فرهنگ جهاد و شهادت موجب شد انقلاب ایران همواره پا برجا بماند و ملت ایران را آسیب ناپذیر کند.

انتهای پیام/87002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول