اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

‌اجرای امر به معروف و نهی از منکر موجب تداوم احکام اسلام می‌شود

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ‌در بعد داخلی نیز اجرای امر به معروف و نهی از منکر موجب تداوم احکام اسلام در میان امت اسلامی است و شهدا در دفاع از این آرمان‌ها به شهادت رسیدند.

‌اجرای امر به معروف و نهی از منکر موجب تداوم احکام اسلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز در چهارمین یادواره شهدای کارمند استان مرکزی، اظهار داشت: شهدا برای این کشور عزت، عظمت و اقتدار را به ارمغان آوردند و وظیفه داریم تا با پیروی از راه آنان از دستاوردهای انقلاب محافظت کنیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند "امروز زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" افزود: در واقع ادامه راه شهدا و بیان اهداف و آرمان‌های متعالی شهدا و حرکت در مسیر این آرمان‌های انسانی و الهی وظیفه‌ای همگانی است و ضامن سعادت کشور و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهداست.

مسئول تدوین عملکرد لشگر 17 علی‌ابن ابی‌طالب(ع) گفت: ‌انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و بیان خاطرات آن روزها برای نسل امروز یکی از مهم‌ترین رسالت‌ها به شمار می‌رود.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا موجب احیای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شده و نسل جوان انقلاب را با روحیه شهادت طلبی و ایثار رزمندگان در دوران جنگ آشنا می‌کند.

جعفری ارتقاء بصیرت نسل جوان و آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت را از برکات برگزاری این یادواره‌ها دانست و ادامه داد: شهدا شهید نشدند تا در یادواره‌ها دور هم جمع شویم و فقط به بیان حماسه آنها بپردازیم، شهدا برای پاسداشت از ارزش‌های دین و حفظ خاک میهن و با یک آرمان و اهداف بلندی شهید شدند و ادامه راه و آرمان شهدا وظیفه‌ و رسالت اصلی همگان است که باید به خوبی در مراسم و یادواره‌های این عزیزان به آن پرداخته شود‌.

وی بر برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ‌و بیان اهداف شهدا تاکید کرد و ابراز داشت: تداوم یاد شهدا در اذهان موجب استحکام و تقویت باورها و ارزش‌های ملی و مذهبی می‌شود.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صدور انقلاب اسلامی به کشورها و بیداری اسلامی در منطقه و اقتدار و پیروزی ایران در برابر دشمنان را از ابعاد خارجی تحقق آرمان‌های شهدا عنوان کرد.

جعفری خاطر نشان ساخت: در بعد داخلی نیز اجرای امر به معروف و نهی از منکر موجب تداوم احکام اسلام در میان امت اسلامی است و شهدا در دفاع از این آرمان‌ها به شهادت رسیدند.

وی بر ضرورت احیا و اجرای این فریضه در جامعه تاکید کرد و گفت: متاسفانه در جامعه امروز گاهی ما به راحتی از کنار منکر عبور می‌کنیم.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تذکر لسانی مختص به مقوله حجاب نیست افزود: آگاهی و اطلاع‌رسانی به مردم در تمام عرصه‌ها برای اجرای این فریضه اهمیت دارد.

توزیع بسته‌های فرهنگی، پخش نماهنگ دفاع مقدس، مداحی و تجلیل از چهار خانواده شهدای کارمند استان از برنامه‌های جانبی این یادواره بود.

انتهای پیام/87002‌/ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول