اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه سپاه چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته دولت

راه شهیدان رجایی و باهنر ترسیم کننده مسیر دولت یازدهم است

سپاه چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفته دولت آورده است: رایحه خدمت صادقانه شهیدان رجایی و باهنر به ملت ایران در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، فضای کشور را عطرآگین و مسیر دولت یازدهم را به روشنی ترسیم می‌کند.

راه شهیدان رجایی و باهنر ترسیم کننده مسیر دولت یازدهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سپاه چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر آورده است: هشتم شهریور،  یادآور تجلیل از یک جریان فکری انقلابی است که سیره خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر در مسئولیت‏های ریاست جمهوری و نخست وزیری، جلوه‌ای از این تفکر به شمار می‏رود.

این بیانیه می‎‌افزاید: گرچه یادآوری شهادت دو یار صدیق انقلاب و حادثه غم انگیز هشتم شهریور سال 1360، دل هر انسان آزاده‌ای را از جنایات تروریستی مزدوران استکبار جهانی به درد می‌آورد؛ اما رایحه خدمت صادقانه شهیدان رجایی و باهنر به مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، فضای کشور را عطرآگین و مسیر دولت یازدهم و دولت‌های آینده را به روشنی ترسیم می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: عشق و علاقه و ارادت مردم به خدمتگزاران صدیق، برگرفته از مشی و مرام انقلابی، ولایت پذیری و ساده زیستی مسئولانی همچون شهیدان رجایی و باهنر است که قدرت را فقط برای خدمت می‌خواستند و بس.

سپاه چهارمحال و بختیاری در این بیانیه آورده است: در آستانه هشتم شهریور و شهادت رئیس جمهور و نخست وزیر شهید رجایی و باهنر، این دو یار باوفای انقلاب اسلامی، بار دیگر یاد و خاطر شهدای گرانقدر انقلاب را گرامی می‌داریم و علاوه بر محکوم کردن تروریسم دولتی که با حمایت قدرت‌های استکباری و صهیونیسم بین‌الملل در گوشه گوشه جهان ریشه دوانیده و هر روز انسان‌های بیگناهی را هدف مقاصد شوم جهان‌خواران قرار می‌دهد، اعلام انزجار می‌کنیم.

در این بیانیه با اشاره به اینکه هفته دولت، امسال با خلق حماسه بزرگ سیاسی ملت تاریخ ساز ایران اسلامی در 24 خردادماه همراه شده، می‌افزاید: از مسئولین و دلسوزان کشور انتظار می‌رود در این برهه حساس از زمان که تمام دنیای کفر در برابر جبهه اسلام و مسلمین صف آرایی کرده؛ وصایای جاودانه حضرت امام خمینی(ره) و منویات و رهنمودهای حکیمانه خلف صالح ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز را نقشه راه تداوم انقلاب اسلامی و ضامن پیشرفت، سعادت و سربلندی ملت ایران در این مسیر مبارک برشمرده و بر اساس فرمایشات گهربار رهبر معظم انقلاب؛ عزت، حکمت و مصلحت را آیینه راه خدمت خود به ملت قرار دهند.

این بیانیه در پایان با تبریک هفته دولت به دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ روحیه جهادی و همکاری و همراهی مسئولین و آحاد مردم را راهکار تحقق حماسه اقتصادی دانسته است.

انتهای پیام/68001/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول