اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نور:

دولت در عزل و نصب‌ها سلیقه‌ای عمل نکند/ روش شهیدان رجایی و باهنر الگو باشد

امام جمعه نور گفت: دولت جدید در عزل و نصب‌ها سلیقه‌ای عمل نکند و مدیرانی که صادقانه خدمت کردند، عزل نشوند.

دولت در عزل و نصب‌ها سلیقه‌ای عمل نکند/ روش شهیدان رجایی و باهنر الگو باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور حجت الاسلام عبدالرحمان باقرزاده در جلسه شورای اداری شهرستان نور که در بخش بلده برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و شهید شیخ فضل‌الله نوری اظهار داشت: از مسئولان خواست تا خود را با اندیشه‌ها و رفتارهای شهیدان رجایی و باهنر نزدیک کنند.

وی با اشاره به تغییر و تحولات در دولت جدید از دولت روحانی خواست تا در عزل و نصب‌ها اصل شایسته سالاری را ملاک قرار داده و سلیقه‌ای عمل نکند و آنان که صادقانه و درست خدمت کردند در جای خود باقی بمانند.

باقرزاده از تمام مسئولان حال حاضر خواست تا آخرین لحظه خدمت به تلاش و کوشش در راه خدمت‌رسانی به ملت بپردازند واین امر را وظیفه شرعی دینی و ملی خود بدانند.

امام جمعه نور همچنین کمک به دولت یازدهم را وظیفه همگان دانست و افزود: افراد و مسئولان از سیاه‌نمایی خدمات دولت‌های گذشته خودداری کنند.

امام جمعه نور با توجه به شرایط کشورهای منطقه از قبیل مصر، سوریه، لبنان، بحرین و ...،بیان داشت: هدف اصلی دشمن ایران اسلامی است و از اهداف بلند مدت استکبار جهانی ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است و بنابراین ما باید قدر امنیت و اقتدار کنونی کشور خود را بدانیم.

خطیب جمعه نور در پایان از مسئولان خواست تا با حضور پر‌رنگ‌تر خود در نماز سیاسی و عبادی جمعه توقعات نمازگزاران در این زمینه را برآورده سازند و همچنین خواستار اهمیت دادن بیش از پیش به مقوله نماز در ادارات شد.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول