اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه اسلام‌آباد غرب:

شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای حکومت علوی هستند

امام‌جمعه شهرستان اسلام‌آباد غرب گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگویی مناسب برای دولتی هستند که در راه عدالت، ساده‌زیستی و ترویج حکومت علوی گام بر می‌دارند و چنین دولتی باید ساده‌زیستی و دوری از اشراف‌گری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای حکومت علوی هستند

حجت‌الاسلام شجاع‌الدین ابطحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص ویژگی ممتاز شخصیتی شهیدان باهنر و رجایی گفت: در آن برهه از زمان که انقلاب اسلامی نوپا بود و با مشکلات بسیاری دست به گریبان بود، این دو شهید در نهایت از خود گذشتگی، خدمات ارزشمندی به نظام اسلامی ارائه دادند.

وی اعلام کرد: در آن روزگار شهید رجایی با برنامه‌های اقتصادی کارشناسی‌شده‌ای که تنظیم کرد، توانست در کاهش بسیاری از مشکلات مالی و اقتصادی ملت ایران مؤثر واقع شود و در کاهش بحران به وجود آمده در آن زمان نقش ایفا کند.

ابطحی تصریح کرد: این دو بزرگوار الگویی مناسب برای دولتی است که در راه عدالت، ساده‌زیستی و ترویج حکومت علوی گام برمی‌دارد و چنین دولتی باید ساده‌زیستی و دوری از اشراف‌گری را سرلوحه کار خود قرار دهد که در غیر این‌صورت متحمل مشکلات جبران ناپذیری می‌شود.

امام‌جمعه شهرستان اسلام‌آباد غرب با تاکید بر اینکه شهیدان رجایی و باهنر در پیروی از ولایت بی‌بدیل و مطیع بودند، افزود: شایسته است که مسئولان و کارمندان دولت با مطالعه در زندگی این دو شهید راه و سیره آنان را الگویی برای کار و وظیفه خود قرار دهند.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول