اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی:

راهبرد غرب ایجاد جنگ داخلی در کشورهای مسلمان است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: راهبرد غرب ایجاد جنگ داخلی در کشورهای مسلمان است.

راهبرد غرب ایجاد جنگ داخلی در کشورهای مسلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، نادر مقدسی صبح امروز در نشست هفتگی این حزب در اراک اظهار داشت: تحولات اخیر مصر نشان داد که اگر جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب طی سه دهه اخیر بارها بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکایی‌ها تاکید کرده بودند بر اساس یک تحلیل دقیق و صحیح بوده و ما دیدیم که چگونه در این کشور جای دیکتاتور و رئیس جمهور منتخب مردم عوض شد به طوری که یکی آزاد و دیگری به زندان رفت.

وی به تحولات سوریه و جنجال غرب در خصوص استفاده از سلاح‌های شیمیایی در سوریه اشاره کرد و گفت: در حالی که برخی کشورها طبق اسناد موجود مواد شیمیایی را در اختیار تروریست‌ها در سوریه قرار داده‌اند، غرب به کمک رسانه‌های خود به دنبال محکوم کردن دولت سوریه است تا بتواند با به دست آوردن بهانه زمینه را برای فشار بیشتر و حتی حمله نظامی به سوریه فراهم کند و برای این منظور همه اصول و مبانی حقوق بشر و نیز قوانین بین‌المللی را نادیده می‌گیرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انفجارهای اخیر لبنان نیز افزود: لبنان نیز صحنه جنگ داخلی شده و رژیم صهیونیستی به دنبال این است تا با درگیر کردن جبهه لبنان فضا را برای اقدامات تروریستی در سوریه مهیا سازد و امیدواریم هر چه زودتر پاسخی کوبنده به عوامل انفجارها داده شود.

مقدسی با اشاره به راهبرد اصلی آمریکا و اسرائیل در منطقه اظهار کرد: آن‌ها با ترفندهای مختلف به دنبال درگیر کردن کشورهای اسلامی در جنگ داخلی و کشتار مسلمانان به دست خود آن‌ها است که امروز نمونه‌های آن را در لبنان و سوریه و عراق می‌بینیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان ساخت: مسائل اقتصادی از اولویت‌های مهم دولت است و خواسته مردم، تحقق رفاه عمومی است.

مقدسی بیان داشت: یاد و نام شهیدان رجائی و باهنر همواره بر تارک انقلاب می‌درخشد و این عزیزان مایه افتخار دولت و ملت محسوب می‌شوند.

وی اظهار امیدواری کرد: دولت بتواند با استفاده از همه ظرفیت‌های کشور به وعده‌های خود عمل کرده و کارنامه درخشانی از خود بر جای بگذارد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی بیان کرد: مسائل اقتصادی از اولویت‌های مهم دولت است و خواسته مردم، تحقق رفاه عمومی است و تولیدکنندگان نیز خواهان شرایط مناسب برای تولید در بازار کشور هستند.

وی گفت: مهم‌ترین کاری که دولت باید دنبال کند، اجرای برنامه‌های تحقق حماسه اقتصادی در تمام ابعاد است، برطرف کردن موانع مبادلات خارجی، خروج از رکود در بازار و رونق ‌بخشی به بازار کسب و کار از جمله این برنامه‌هاست.

وی ادامه داد: بر این اساس با توجه به شرایط کشور، حل مشکلات موجود نیازمند همکاری تمام نهادها با یکدیگر است و اگر همکاری، اطمینان و اعتقاد به دولت و برنامه‌های آن نباشد، نتیجه مناسبی نخواهیم گرفت.

انتهای پیام/87003/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول