اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

آغازگران جنگ در سوریه پایان دهنده آن نخواهند بود

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه آغازگران جنگ در سوریه پایان دهنده آن نخواهند بود تاکید کرد: با مقاومت بزرگی که در برابر این جنایت استکبار صورت می‌گیرد، گور صهیونیست‌ها کنده خواهد شد.

آغازگران جنگ در سوریه پایان دهنده آن نخواهند بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی با محکومیت تهدیدات آمریکا و کشورهای غربی در خصوص حمله به سوریه اظهار داشت: دخالت نظامی در سوریه توسط هر کشوری که صورت بگیرد، حماقت بزرگی است.

وی با بیان اینکه استکبار در سوریه تاکنون به نتیجه اهداف شوم خود نرسیده است تصریح کرد: تهدید به حمله نظامی در سوریه از آخرین ترفندهای جبهه کفر است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه استکبار باید بداند آغازگران جنگ در سوریه پایان دهنده آن نخواهد بود، خاطرنشان کرد: با مقاومت بزرگی که در برابر این جنایت استکبار صورت می‌گیرد، گور صهیونیست‌ها کنده خواهد شد.

حاجی صادقی با بیان اینکه استکبار در صورت تحرک نظامی علیه سوریه به هدف خود نخواهد رسید ابراز داشت: حمله نظامی علیه سوریه موجب انسجام ملت‌های مسلمان و آزاده دنیا در کنار دولت و ملت سوریه خواهد شد.

وی با اشاره به حماقت استکبار در سال‌های گذشته و آغاز جنگ در افغانستان و عراق یادآور شد: شرایط امروز سوریه با آن کشورها متفاوت است؛ چرا که همراهی مقاومت اسلامی با مردم سوریه اجازه نمی‌دهد نتیجه مورد نظر استکبار حاصل شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه امت اسلامی در قبال حمله نظامی به سوریه بی تفاوت نخواهد بود، تصریح کرد: در جنگ میان مقاومت و استکبار، مسلمانان از هر طریقی که بتوانند برای پیروزی جبهه مقاومت نقش آفرینی خواهند کرد.

حاجی صادقی به نقش جمهوری اسلامی در قبال حوادث سوریه اشاره و تاکید کرد: ایران اسلامی بر اساس وظیفه و رسالتی که در قبال مسلمانان دارد، نسبت به حمله نظامی علیه سوریه بی‌تفاوت نخواهد بود.

انتهای پیام/2258/ت/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول