اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه ثارالله کرمان:

مبارزات استکبار در سوریه برای مقابله با جبهه مقاومت است

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در سوریه دو سال است که استکبار برای مردم و حکومت اسلامی آن مشکلاتی ایجاد کرده‌ که همه اینها همه برای مقابله با جبهه مقاومت اسلامی است.

مبارزات استکبار در سوریه برای مقابله با جبهه مقاومت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، سردار سیدمرتضی موسوی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت قلعه‌گنج اظهار داشت: تفکری که از دیدگاه معمار کبیر انقلاب تبیین و در عصر حاضر کلید توسعه آن زده شده است و سراسر جهان و این دنیای فانی را در بر گرفته است، اسلام ناب محمدی است.

وی افزود: خیلی از دشمنان درصدد بودند و هستند تا جلوی این توسعه و گسترش افکار حضرت امام را بگیرند و مانع شوند، اما این عشق به خمینی (ره) ادامه دارد.

موسوی بیان داشت: اقشار مختلف مردم در همه جهان عاشق دیدگاه امام راحل بودند و هستند، اما کسانی که از این دیدگاه صدمه و لطمه خورده بودند درصدد حذف و کم‌رنگ کردن این بینش هستند و از هر روشی فروگذار نمی‌کنند.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: در اقصی نقاط جهان اقدامات وحشیانه علیه مسلمانان صورت می‌گیرد و اسلام‌ در بین ابرقدرت‌های جهان ترس و واهمه انداخته است.

موسوی عنوان کرد: در بسیاری از کشورهای اسلامی استکبار نگذاشت تا حکومت اسلامی رهبری آن را بر عهده بگیرد و الان در سوریه دو سال است که برای مردم و حکومت اسلامی آن مشکلاتی ایجاد کرده‌اند و اینها همه برای مقابله با جبهه مقاومت اسلامی است.

وی افزود: سوریه کشوری است که از ابتدای انقلاب وارد جبهه مقاومت اسلامی شده است و حمایت خود را از گروه‌های فلسطینی و حزب‌الله لبنان ابراز داشته است و این زنگ خطر بزرگی برای رژیم صهیونیستی بود، اما این کشور را اسیر جنگ‌های داخلی و فرقه‌ای کردند.

موسوی گفت: امروز این جنگ به اوج خود رسیده است و دشمن که از جنگ داخلی نتیجه‌ای نگرفت و نتوانست مردم و حکومت را از هم جدا کند، برنامه‌ریزی می‌کند تا با یک جنگ تمام عیار به اهداف شوم خود دست یابد.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان اذعان داشت: همیشه بین حق و باطل مبارزه و جنگ و دفاع بوده است و باطل سعی کرده است که حق به پیروزی نرسد و در این راه از همه حربه‌های خود در جبهه‌های نظامی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی استفاده کرده است.

وی تصریح کرد: دشمنان ترفندهای زیادی برای نابودی انقلاب در این سال‌ها اجرا کردند و تا حق وجود دارد و ما بر احقاق حق مردم و انسانیت اصرار داریم این مبارزه ادامه دارد و وظیفه ما به عنوان پرچمداران این جبهه، استقامت و پایداری است.

موسوی عنوان کرد: در مقابل بادهای مخالف سر خم نمی‌کنیم، حاکمان انقلابی مصر و رئیس جمهور آنها دچار اشتباه شدند و بصیرت و شناخت دوست از دشمن آنها را به بیراهه کشاند و اکنون انقلاب آنها شکست خورد و خدا می‌داند چند سال طول بکشد تا دوباره از این مسیر منحرف برگردند.

وی افزود: اگر مشکلاتی در جوامع مختلف به وجود می‌آید به دو عامل نبود بصیرت و قدرت و تشخیص سره از ناسره و دوم نبود یک رهبر الهی بستگی دارد.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در عراق انسجام و دوستی وجود ندارد و احزاب و گروه‌های مختلف به دنبال اجرای نیات خود هستند، بیان داشت: آنها بر اثر عدم هماهنگی دچار تزلزل و هر لحظه منتظر یک حادثه امنیتی و سیاسی هستند که دلیل اصلی آن نداشتن رهبری الهی است.

موسوی گفت: فشارهایی که در این سال‌ها برای کشور ما اتفاق افتاد در هیچ جای جهان یک‌جا رخ نداده است، اما روزبه‌روز بر اقتدار این کشور اسلامی و مردم افزوده می‌شود که حمایت مردم و رهبری مقتدر الهی دو عامل این عظمت هستند.

انتهای پیام/80004/ط40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول