اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی‌:

وهابیت ‌‌ریشه ندار‌د/مزدوران در سوریه با پول صهیونیسم ‌مردم را قتل عام می‌کنند‌

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی ‌با بیان اینکه صهیونیسم به مزدوران سوری پول می‌دهد تا به کشتار مردم بپردازند، گفت: تصور می‌کنند شکستن سوریه، به معنای شکستن خط مقدم جبهه مقاومت است.

وهابیت ‌‌ریشه ندار‌د/مزدوران در سوریه با پول صهیونیسم ‌مردم را قتل عام می‌کنند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابوتراب بهرامی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران، در حسینیه امام خامنه‌ای ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان، اظهار داشت: فضای قرآنی و معنوی در نیروی انتظامی حاکم است چرا که معتقدیم اگر در پناه قرآن قرار گیریم‌ صیانت می‌شویم.

این مسئول با اشاره به اینکه نیروی انتظامی، مدال خادم مردم بودن را بر گردن دارد، گفت:‌ انجام ماموریت‌های نیروی انتظامی، نیازمند صبر و تحمل است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی ‌با بیان اینکه بصیرت دینی به معنای شناخت عمیق دین است، تصریح کرد:‌ بسیاری از ما شناخت سطحی از دین داریم.

وی با اشاره به اینکه وهابیت که امروز بلای جان جهان اسلام، چه تشیع و چه اهل سنت شده است و این نتیجه بی‌بصیرتی است، اظهار داشت: بخش بسیاری از کشورهای اسلامی، در تاثیر این پدیده نامشروع هستند.

بهرامی با بیان اینکه طراحان وهابیت، اسرائیل، آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل است، خاطرنشان کرد: ریشه حوادث در کشورهای اسلامی، ابتدا به آمریکا مربوط است و سپس به دیگر کشورهای اروپایی برمی‌گردد که چشم بسته، دنباله‌رو آمریکا هستند. 

وی با بیان اینکه صهیونیسم به مزدوران سوری پول می‌دهد تا به کشتار مردم بپردازند، گفت: چون سوریه از مقاومت و از ایران حمایت کرد، تصور می‌کنند شکستن سوریه، به معنای شکستن خط مقدم جبهه مقاومت است.

بهرامی با اشاره به اینکه وهابیت سر تا پا جعلی است، تصریح کرد:‌ ریش‌های بلند می‌گذارند اما ریشه ندارند.

وی با بیان اینکه بهائیت هم زاییده بی‌بصیرتی عده‌ای است، گفت: بسیاری از انحرافات، به همین ترتیب است.

این مسئول هدف از جابه‌جایی نیروها را ایجاد تحول و خلاقیت و جلوگیری از درجا زدن، عنوان کرد.‌

انتهای پیام/86007/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول