اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس در گفت‌وگو با فارس:

بشار اسد از حمایت مردمی برخوردار است / تهدید نظامی علیه سوریه شکست می‌خورد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به پشتیبانی مردم از حاکمیت سوریه، گفت: مردم سوریه از دولت این کشور حمایت می‌کنند و تهدیدهای نظامی آمریکا و اسرائیل را با شکست مواجه خواهند کرد.

بشار اسد از حمایت مردمی برخوردار است / تهدید نظامی علیه سوریه شکست می‌خورد

سردار محمدحسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: سوریه در میان کشورهای عربی به دروازه مقاومت و از قدیم به عنوان اولین کشور مقاومت در مقابل تهدیدات اسرائیل مطرح بوده است.

به گفته فرمانده سپاه کردستان، اکنون توطئه علیه کشور سوریه به جایی رسیده است، که کشورهای عربی زمانی به سوریه به دلیل مقابله با اسرائیل کمک می‌کردند اما در حال حاضر برای خوش‌خدمتی، اسرائیل و آمریکا را برای نابودی سوریه حمایت می‌کنند.

وی اضافه کرد: اتفاقات درون سوریه توطئه‌ای بزرگ است که از سوی استکبار و اسرائیل و کشورهای غربی طراحی شده است و عدم انجام حتی یک عملیات از سوی گروه‌های تکفیری سلفی و القاعده علیه اسرائیل مصداق بارز این بیان است.

سردار رجبی تصریح کرد: چرا باید کسانی که داعیه‌دار اسلام هستند از اسرائیلی که یک نسل را اذیت و آزار داده است و دست به جنایات ضدبشری می‌زند حمایت نمایند.

وی گفت: قابل پیش‌بینی است که کشورهای وابسته به استکبار با این همه خوش‌خدمتی باز خود به چنین سرنوشتی مبتلا خواهند شد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان خاطرنشان کرد: اگرچه در گذشته اتهاماتی به سوریه وارد می‌کردند، اکنون هم این کشور را به استفاده از سلاح‌های شیمیایی علیه ملت خود متهم کرده‌اند که این در ذات کشوری مسلمان چون سوریه نیست و این جز توطئه‌ و بهانه نمی‌تواند باشد.

سردار رجبی یادآوری کرد هر زمان که سران آمریکا و اسرائیل نشست‌هایی برگزار کرده‌اند دست به توطئه‌ای زده و کشورهای مرتجع عربی نیز برای خوش‌خدمتی دنباله‌رو آنان خواهند شد.

وی گفت: سوریه از کشورهایی دیگر که انقلاب‌هایی در آن صورت گرفت، متفاوت است زیرا از سوی مردم پشتیبانی می‌شود.

به گفته فرمانده سپاه کردستان، بیشتر مخالفان سوریه در داخل این کشور مخالف دخالت استکبار در مسئله این کشور هستند و می‌گویند اگر بناست به یک چارچوبی برسیم، از طریق نشست و کارهای مسالمت‌آمیز اقدام خواهیم کرد.

سردار رجبی در پایان افزود: توطئه تهدید نظامی علیه سوریه نیز به شکست می‌انجامد چرا که در سوریه مردم پشتیبان حاکمیت هستند و اجازه تعدی به دشمنان به خاک این کشور را نمی‌دهند.

انتهای پیام/79001/ج40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول