اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

کارگزاران نظام به رفع مشکلات معیشتی مردم اهتمام ورزند

امام جمعه آبپخش گفت: کارگزاران نظام به رفع مشکلات معیشتی مردم اهتمام ورزند و در این راستا تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر داشته باشند.

کارگزاران نظام به رفع مشکلات معیشتی مردم اهتمام ورزند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام خداداد رضایی چهارشنبه شب در دیدار مسئولان آبپخش با مردم روستای دشتی اسماعیل‌خانی اظهار داشت: حضور مسئولان در میان مردم پدیده ارزشمندی است که در سال‌های اخیر به‌صورت چشمگیری افزایش یافته است.

وی افزود: وقتی مسئولان در میان مردم مناطق مختلف حاضر می‌شوند درک بهتری از مشکلات و دغدغه‌هایی که مردم با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند، پیدا می‌کنند و این موضوع در رفع مشکلات مردم اثرگذار خواد بود.

امام جمعه آبپخش خاطرنشان کرد: آشنایی با ایده‌ها و راهکارهای رفع مشکلات، تضارت آرا و بهره‌گیری از نظر کارشناسان مناطق مختلف از دستاوردهایی است که با حضور مسئولان در میان مردم مناطق مختلف حاصل می‌شود.

رضایی بیان داشت: شناخت دقیق مسئولان از دغدغه‌های مردم از نتایج ارزشمندی است که در قالب فعالیت‌های میدانی مسئولان حاصل می‌شود و زمینه خدمات بیشتر مسئولان به مردم را فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: دشمنان و معاندان نظام از طرق مختلف در تلاش هستند که مردم ایران را نسبت به نظام اسلامی و دولت‌مردان بدبین کنند و در چنین شرایطی حضور مسئولان اجرایی در میان اقشار مختلف جامعه از مسائلی است که سبب صمیمیت و قرابت بیشتر مردم با مسئولان و کارگزاران نظام می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: هر یک از اقدامات مسئولان که سبب رضایت‌مندی مردم شود، سدی محکم در مقابل توطئه‌های دشمنان ایجاد می‌کند و معاندان اسلام و نظام اسلامی را در مسیر رسیدن به اهدافشان ناکام می‌گذارد.

امام جمعه آبپخش عنوان کرد: ولایتمداری و تبعیت از فرامین رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی باید ویژگی بارز تمامی کارگزاران نظام اسلامی باشد و ایشان باید خود را وقف تحقق فرامین رهبری کنند.

رضایی ابراز داشت: مقام معظم رهبری در دیدارهایی که با رئیس‌جمهور جدید داشته‌اند بر چند مسئله کلیدی و اساسی تاکید داشته‌اند که تمامی مردم و مسئولان محلی نیز باید خود را مکلف به عمل به آن فرامین بدانند.

وی افزود: رفع مشکلات معیشتی مردم در شرایط کنونی یکی از دغدغه‌های رهبر انقلاب است و کارگزاران و دولت‌مردان باید به‌صورت اساسی در رفع آن تلاش کنند.

رضایی یادآور شد: پیشرفت در علوم مختلف موضوعی است که عزت و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه‌های مختلف سبب می‌شود و رهبری در دیدارهای اخیرشان با کارگزاران نظام به‌صورت جدی این موضوع را مورد تاکید قرار داده‌اند.

انتهای پیام/2452/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول