اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک

خرمی: تندیس غضنفرالسلطنه در میدان مشاهیر و سرداران برازجان نصب می‌شود

فرماندار دشتستان گفت: نصب شبانه و بدون هماهنگی تندیس غضنفرالسلطنه در میدان شهید چمران و زیرپا گذاشتن مصوبه شورای تامین شهرستان است و با هرگونه بی‌نظمی و تخلف برخورد قاطع خواهیم کرد.

خرمی: تندیس غضنفرالسلطنه در میدان مشاهیر و سرداران برازجان نصب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان گفت: خدمت صادقانه به مردم و توجه به نیازهای ایشان رکنی اساسی است که تمامی مدیران اجرایی باید به آن توجه داشته باشند و در این راستا تلاش کنند.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون در عرصه‌های مختلف شاهد ارائه خدمات فراوان به شهروندان دشتستانی بودیم و یکی از حوزه‌هایی که به‌صورت جدی به آن توجه داشته‌ایم، بحث امنیت دشتستان است.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: رشد و بهبود وضعیت شاخص‌های امنیتی شهرستان دشتستان حاصل تلاش مجموعه شورای تامین این شهرستان است.

خرمی اظهار داشت: شورای تامین هر شهرستان، بالاترین رده شوراها در آن شهرستان است و تمامی مسئولان اجرایی ملزم به اجرای مصوبات و ابلاغیه‌های شورای تامین هستند.

وی عنوان کرد: سرپیچی از مصوبات شورای تامین تخلف محسوب می‌شود و بر اساس قانون افرادی که این مصوبات را زیر پا بگذارند، مجازات می‌شوند.

این مسئول اظهار داشت: در روز دوم شهریورماه ساعت سه بامداد شهردار برازجان در یک تصمیم بدون هماهنگی با مسئولین شهرستان اقدام به نصب تندیس غضنفرالسلطنه در میدان شهید چمران برازجان کرد و در روزهای گذشته اعتراض شدید خانواده شهدا نسبت به این موضوع را شاهد بودیم.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: در سه سال گذشته سه فرماندار شهرستان دشتستان طی شش نامه رسمی از شهردار خواسته‌اند با توجه به تنش‌های اجتماعی موجود و طبق نظر شورای تامین شهرستان از نصب تندیس غضنفرالسطنه برازجانی بدون هماهنگی با نماینده عالی دولت در شهرستان خودداری کند.

خرمی با تاکید بر این‌که نصب تندیس غضنفرالسطنه سرپیچی از مصوبات شورای تامین شهرستان بوده است، اظهار داشت: مصوبات شورای تامین لازم‌الاجرا است و سرپیچی از این مصوبات به‌صورت طبیعی از مسیر قانونی پیگیری می‌شود و پرونده‌های تخلف از این مصوبات در دادگاه رسیدگی می‌شود.

وی افزود: نصب شبانه و بدون هماهنگی تندیس غضنفرالسلطنه در میدان شهید چمران و زیرپا گذاشتن مصوبه شورای تامین شهرستان بر اساس هماهنگی‌ها و تصمیمات پشت پرده بوده است.

خرمی ادامه داد: وضعیت امنیتی شهرستان دشتستان آرام است و نباید با غرض و تصمیمات پشت پرده این جو را مخدوش کنیم.

وی عنوان کرد: مسئولان شهرستان دشتستان در برابر هرگونه بی‌نظمی و قانون‌شکنی ایستاده‌‎اند و به‌صورت جدی با آن برخورد می‌کنند.

فرماندار دشتستان گفت: شهید چمران از شخصیت‌های برجسته و انقلابی و الگویی بین‌المللی است و تا زنده هستم اجازه توهین و بی‌حرمتی به شخصیت ایشان را نمی‌دهم.

خرمی یادآور شد: میدان مشاهیر و سرداران دشتستان در ورودی شهر برازجان از سمت بوشهر در دست احداث است و در آینده نزدیک شاهد نصب تندیس غضنفرالسلطنه در این میدان خواهیم بود.

وی افزود: نصب تندیس غضنفرالسلطنه برازجانی در آیینی با حضور مسئولان و مردم و با عزت و احترام باید انجام شود و نصب آن در یک اقدام شبانه و بدون حضور مسئولان و مردم توهین به شخصیت ایشان است و هیچ توجیهی ندارد.

انتهای پیام/2452/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول