اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

کارگزاران نظام اسلامی الگوی مسلمانان جهان هستند

امام جمعه برازجان گفت: کارگزاران نظام اسلامی الگوی مسلمانان جهان هستند و از این رو باید توجهی جدی به مسئله ساده‌زیستی داشته باشند.

کارگزاران نظام اسلامی الگوی مسلمانان جهان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح صبح امروز در آیین تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی دشتستان با تبریک هفته دولت گفت: رسالت یک نظام مکتبی و اسلامی آن است که جهان را از ظلمات به روشنایی، شرک به ایمان و تفرقه به وحدت سوق دهد.

وی افزود: حرکت در مسیر انبیا و دعوت به عبادت الهی هدف مقدسی است که کارگزاران نظام اسلامی در همه اعمال و اقدامات خویش باید به آن توجه داشته باشند.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: اقامه قسط و عدل در جامعه از موضوعات محوری است که در آیات قرآن کریم تاکید فراوانی به آن شده است و مدیران نظام اسلامی باید برای تحقق آن بکوشند.

مصلح اظهار داشت: احیای امر به معروف و نهی از منکر در شرایط امروزی باید مورد توجه همه مسئولان باشد و به این طریق جامعه را از انحرافات و مشکلاتی که وجود دارد، پاک می‌کند.

وی عنوان کرد: نظام سلطه و دنیای استکبار، نظام اسلامی ما را سد راه خود می‌دانند و در تلاش برای ایجاد اخلال در مسیر دستیابی به اهداف والای نظام اسلامی هستند و کارگزاران نظام اسلامی باید در برابر مستکبرین استقامت داشته باشند و دچار یاس و ناامیدی در انجام امور نشوند.

این مسئول اظهار داشت: استقامت و ایستادگی از ویژگی‌های مهم کارگزاران نظام اسلامی است و تمامی انبیای الهی در راه انجام ماموریت خود و ابلاغ پیام الهی ایستادگی داشته‌اند.

امام جمعه برازجان عنوان کرد: استقامت مسلمانان در برابر مستکبران و ایادی کفر نصر و پیروزی مسلمانان را به دنبال داشت و در آیات شریف قرآن کریم تاکید فراوانی به این موضوع شده است.

مصلح با تاکید بر ضرورت ساده‌زیستی کارگزاران نظام اسلامی، ادامه داد: مدیران جامعه اسلامی باید اسوه و الگوی جامعه باشند و از این رو دولت‌مردان و کارگزاران باید به رفتار خود و اطرافیانشان توجه جدی داشته باشند.

وی با اشاره به این‌که در منابع اسلامی به این موضوع تاکید جدی شده است که مردم از مسئولان و کارگزاران خود الگوبرداری می‌کنند، افزود: برای این‌که ما جامعه‌ای سالم و مذهبی داشته باشیم باید مدیران ما ویژگی‌های مذهبی و دینی را در خود متجلی کنند.

مصلح عنوان کرد: خیل عظیمی از مشکلات جامعه امروز ناشی از جهل و نادانی نسبت به راه صحیح است و کارگزاران نظام اسلامی باید نقشه راه حرکت در مسیر سرافرازی را به مردم نشان دهند.

انتهای پیام/2452/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول