اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

مسئولان خدمات دولت‌های قبل را تضعیف نکنند

امام جمعه برازجان گفت: کارگزاران و دولت‌مردان در نظام اسلامی نباید به‌خاطر خودنمایی و انعکاس فعالیت‌ها و عملکرد خود، اقدامات دولت‌های قبل و گذشتگان را نادیده بگیرند و آنها را تضعیف کنند.

مسئولان خدمات دولت‌های قبل را تضعیف نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح، ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: رفع مشکلاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، اولویتی است که مدیران اجرایی باید به آن توجه داشته باشند و در این زمینه تلاش کنند.

وی افزود: مسئولیت و قدرت نعمتی است که در برهه‌ای از زمان در اختیار افراد قرار می‌گیرد و باید از این نعمت برای سعادت اخروی و آبادانی آخرت خود استفاده کنیم.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: مدیریت تحفه و طعمه نیست، بلکه امانتی است که در اختیار داریم و در زمان مدیریت و مسئولیت باید با خدمت به مردم خداوند متعال را سپاس گوییم.

مصلح بیان داشت: در 30 سال گذشته مسئولان نظام اسلامی خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه کرده‌اند و شاهد توسعه چشمگیر میهن اسلامی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، عمرانی، اقتصادی، نظامی و ... بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: کارگزاران و دولت‌مردان در نظام اسلامی نباید به‌خاطر خودنمایی و انعکاس فعالیت‌ها و عملکرد خود اقدامات دولت‌های قبل و گذشتگان را نادیده بگیرند و آنها را تضعیف کنند.

این مسئول ادامه داد: پیامبران الهی مصدق و ادامه دهنده راه هم بوده‌اند و مسئولان نظام اسلامی با تاسی از پیامبران الهی و ائمه اطهار باید به این شکل کار کنند.

امام جمعه برازجان گفت: دولت‌های حاکم نباید تلاش‌ها و خدمات دولت‌های قبل از خود را نادیده بگیرند و این سیره‌ای است که رسولان الهی به ما آموخته‌اند.

مصلح با اشاره به سخنان معمار کبیر انقلاب اسلامی، بیان داشت: خدمت‌گذاری به امت اسلام از جایگاه بالایی برخوردار است و تمامی مدیران اجرایی باید با فروتنی به مردم خدمت کنند.

وی افزود: در طول سه دهه گذشته مسئولان نظام اسلامی با توکل بر خدا از سخت‌ترین شرایط و تحریم‌های دشمنان و معاندان نظام اسلامی گذر کرده‌اند و امروز نیز باید تمامی مسئولان در انجام وظایف خویش به خداوند توکل داشته باشند و به این مهم توجه داشته باشند که احساس ضعف سبب ناتوانی ایشان در اجرای وظایف محوله می‌شود.

امام جمعه برازجان گفت: تامین معیشت مردم و رفع نیازهای معیشتی ایشان موضوع مهمی است که دولت‌مردان باید به آن توجه اساسی داشته باشند و در این زمینه تلاش جدی بکنند.

مصلح ابراز داشت: همکاری با دولت جدید موضوع مهمی است که همه مدیران و مردم باید به آن توجه داشته باشند و رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی در سخنان خود بارها به این موضوع تاکید داشته‌اند.

انتهای پیام/2452/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول