اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

خدمات مسئولان سبب دلگرمی مردم به نظام می‌شود

امام جمعه آبپخش گفت: خدمات مسئولان سبب دلگرمی مردم به نظام و انقلاب اسلامی می‌شود و توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی می‌کند.

خدمات مسئولان سبب دلگرمی مردم به نظام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام خداداد رضایی صبح امروز در آیین تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی آبپخش با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: دردمندی مردم باید ویژگی تمامی مسئولان باشد و در تمامی امور باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر الگویی از خدمت اخلاق‌مدارانه و پاک به امت اسلام بودند و همه مسئولان باید این دو بزرگوار را الگویی جامع و کامل برای خود بدانند.

امام جمعه آبپخش خاطرنشان کرد: دوران خدمت‌رسانی شهیدان رجایی و باهنر کوتاه بود ولی مردم همیشه شیرینی خدمات صادقانه این بزرگواران را احساس می‌کنند.

رضایی اظهار داشت: ارزش خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی بسیار بالا است و تشکر از کارمندان نمونه در این روز مصداقی از آیه «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» است و از خداوند متعال می‌خواهیم توفیق هر چه بیشتر خدمتگزاری به مردم را به ایشان دهد.

وی عنوان کرد: خدمات و فعالیت‌های کارمندان نمونه از این رو حائز اهمیت است که در طول یک سال برای خدمت به مردم تلاش کرده‌اند و هدف ایشان تجلیل نبوده است.

این مسئول تصریح کرد: خدمت به مردم بزرگترین عبادتی است که در دوران جلوس بر کرسی مسئولیت می‌توانیم انجام دهیم و تمامی ثانیه‌ها و لحظات مسئولیت باید صرف خدمت شود.

امام جمعه آبپخش عنوان کرد: شناسایی مشکلات مردم، تلاش برای رفع آن‌ها و تسریع در روند مشکلات از موضوعاتی است که کارمندان باید به آن توجه داشته باشند و از این رو رضایت ارباب رجوعان را به دست آورند.

رضایی اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به مردم سبب دلگرمی بیشتر مردمی که همواره پشتیبان و مدافع نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند، می‌شود و کارمندان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در این زمینه باید دقت نظر کافی را داشته باشند.

وی عنوان کرد: خدمت به مردم در هر مقام و منصبی ارزشمند است و همه مسئولان باید برای خدمت هرچه بیشتر و بهتر به مردم تلاش کنند و آن را وظیفه خود بدانند.

رضایی یادآور شد: در 35 سال گذشته خدمات فراوان و شایان ذکری به مردم ارائه شده و این به معنای نبود مشکلات نیست و مدیران و مسئولان باید تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار گیرند.

انتهای پیام/2452/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول