اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خواستار شد

برگزاری شورای ترافیک در آبپخش

بخشدار آبپخش خواستار برگزاری شورای ترافیک در آبپخش، به‌منظور بررسی مشکلات و مسائل ترافیکی موجود در این منطقه شد.

برگزاری شورای ترافیک در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا وفایی چهارشنبه شب در دیدار مسئولان آبپخش با مردم روستای دشتی اسماعیل‌خانی اظهار داشت: رفع مشکلات مردم و افزایش سطح رفاه و آسایش مردم موضوعی اساسی است که مسئولان آبپخش به آن توجه اساسی دارند و برای تحقق آن در تلاش هستند.

وی افزود: تمامی مدیران اجرایی برای رفع مشکلات مردم در تلاش هستند و انتظار ما از مردم این است که توقعات خویش را با امکانات و اختیاراتی که مسئولان در اختیار دارند، هماهنگ کنند.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: ایجاد سرعت‌گیر در حاشیه مناطق روستایی از موضوعاتی است که اهالی اکثر مناطق روستایی آبپخش خواهان آن هستند و این موضوع تنها با مجوز شورای ترافیک و مسئولین راهنمایی و رانندگی امکان‌پذیر است.

وفایی بیان داشت: برای رفع این موضوع نیازمند برگزاری شورای ترافیک ویژه بررسی مسائل ترافیکی آبپخش در سطح بخش هستیم و در این زمینه با مسئولان شهرستان مکاتبات لازم را انجام خواهیم داد.

وی اضافه کرد: نصب دوربین مداربسته برای حضور پست‌بانک در مناطق روستایی یکی از ضروریات و الزامات امنیتی است و بدون نصب دوربین مداربسته اجازه فعالیت پست بانک در مناطق مختلف را نمی‌دهند.

این مسئول اذعان داشت: رفع مشکل اشتغال جوانان از دغدغه مهمی است که در مناطق مختلف شاهد وجود آن هستیم و در سال‌های اخیر شاهد اقدامات ارزشمندی در حوزه اشتغال شهرستان دشتستان بوده‌ایم.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: در ارتباط با استخدام و به‌کارگیری نیروی انسانی روستاهای مجاور ایستگاه تقویت فشار بخش آبپخش با مسئولان مربوطه و مدیران شهرستان رایزنی می‌کنم.

وفایی ابراز داشت: در بحث کشاورزی آبپخش پیگیری‌های فراوانی انجام داده‌ایم و مسئولان جهادکشاورزی استان و شهرستان همکاری مطلوبی در این زمینه با ما داشته‌اند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالای منطقه آبپخش در صنعت کشاورزی، تقویت زیرساخت‌های کشاورزی آبپخش موضوع مهمی است که به آن اهتمام خواهیم داشت.

بخشدار آبپخش گفت: لایروبی کانال‌های آبیاری درجه یک و درجه دو به عهده شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر است و در ماه‌های نخست سال جاری شاهد لایروبی حجم بالایی از کانال‌های آبیاری در مناطق مختلف آبپخش بوده‌ایم و این روند در ماه‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

وفایی بیان داشت: تقویت مناطق روستایی به منظور شروع مهاجرت معکوس در این مناطق و بازگشت اهالی روستاهای منطقه آبپخش به روستای محل سکونت آنها از موضوعات مهمی است که مطالعات و اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: ساکنان مناطق روستایی نقش مهمی در تولید محصولات کشاورزی و مواد غذایی مورد نیاز جامعه دارند و مهاجرت روستانشینان به مناطق شهری به منزله تعطیلی اشتغال و تولید است.

وفایی یادآور شد: در جریان تجمیع مدارس به مسئولان آموزش و پرورش احداث کرده‌ایم که سیستم روستا مرکزی و سرویس ایاب و ذهاب برای دانش‌آموزان مناطق آبپخشی باید دایر شود و هیچ اخلالی در ارتباط با این موضوع را نمی‌‌پذیریم.

انتهای پیام/2452/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول