اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره برق آبپخش:

حوزه برق آبپخش 40 روستا را زیرپوشش دارد

معاون اداره برق آبپخش گفت: حوزه اداره برق آبپخش 40 روستا را زیرپوشش خدمات برق دارد.

حوزه برق آبپخش 40 روستا را زیرپوشش دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین رضایی چهارشنبه شب در دیدار مسئولان آبپخش با مردم روستای دشتی اسماعیل‌خانی اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به مردم هدف نهایی تمامی مدیران اجرایی است و در این زمینه از تمام توان، پتانسیل و امکانات خود بهره می‌برند.

وی افزود: در زمینه برق طی سال‌های اخیر شاهد ارائه خدمات فراوانی به اهالی منطقه بوده‌ایم و هرساله بخشی از نیازهای ایشان برطرف شده است.

معاون اداره برق آبپخش خاطرنشان کرد: در خصوص روشنایی مناطق روستایی بر اساس میزان منابع و امکاناتی که در اختیار داشته‌ایم، به تمامی روستاها خدمات مطلوب در حوزه برق ارائه کرده‌ایم.

رضایی بیان داشت: اداره برق آبپخش 40 روستا را زیرپوشش خدمات برق قرار می‌دهد و در حوزه روشنایی معابر روستایی بر اساس ظرفیت‌های موجود خدماتی هرچند محدود به تمامی روستاها ارائه کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: از نظر نیروی متخصص، ابزار و ماشین‌آلات و ابزار برقی با شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران نهایت همکاری را داشته‌‎ایم و هر وقت ایشان تجهیزات روشنایی خریداری کرده‌اند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد ترمیم سیستم روشنایی در معابر روستاهای مطبوع بوده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: به دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها اعلام کرده‌ایم که هر وقت ایشان لامپ و تجهیزات روشنایی معابر روستایی را تهیه کنند، حداکثر طی 72 ساعت نسبت به نصب آنها اقدام خواهیم کرد.

معاون اداره برق آبپخش عنوان کرد: در ارتباط با سرقت کابل و سیم برق موارد متعددی در آبپخش شاهد هستیم و اداره برق آبپخش همواره در این زمینه به منافع مردم توجه داشته و در زمانی کوتاه مشکل را رفع کرده است.

رضایی ابراز داشت: در بحث سرقت کابل و سیم برق اداره برق اعتبار خاص و تعریف شده‌ای ندارد و در صورت وقوع سرقت کابل و سیم برق برای تامین اعتبار به‌منظور خرید و جایگزینی کابل از محل اعتبارات مختلف پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: جلب رضایت مردم آبپخش مهم‌ترین هدفی است که در ارائه خدمات به آن توجه داشته‌ایم و امیدواریم تمامی اهالی این منطقه از خدمات اداره برق رضایت داشته باشند.

انتهای پیام/2452/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول