اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

خانه عالم مرکز ثقل فرهنگ هر روستاست

فرماندار دشتستان گفت: خانه عالم مرکز ثقل فرهنگ هر روستا است.

خانه عالم مرکز ثقل فرهنگ هر روستاست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی دوشنبه شب در آئین افتتاح خانه عالم دشتی اسماعیل‌خانی اظهار داشت: گسترش فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه از ضروری‌ترین مسائل است و تمامی دستگاه‌های فعال در حوزه‌های فرهنگی نسبت به آن وظیفه دارند.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی با تمام توان خود برای زیر سئوال بردن مقدسات دینی و اصول مسلم اسلامی تلاش می‌کنند و قصد دارند جوانان را به انحراف بکشانند که بدون تردید تقویت مبانی دینی و گسترش فرهنگ والای اسلامی ضروری است.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: بصیرت‌بخشی به نسل جوان و نوجوان از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های فرهنگی و اساتید و افراد تاثیرگذار است و نباید لحظه‌ای در ارشاد و راهنمایی جوانان کوتاهی کنیم.

خرمی بیان داشت: دشمن از طریق جنگ سخت نتوانسته ما را مغلوب کند و امروز به شکل تمام‌قد با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی وارد شده و باید با افزایش امکانات فرهنگی و تجهیز مراکز فرهنگی در برابر توطئه دشمن بایستیم.

وی اضافه کرد: ایجاد خانه‌های عالم در مدیریت فرهنگی جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و در حقیقت خانه عالم هر روستا مرکز ثقل فعالیت‌های فرهنگی و دینی آن روستا محسوب می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: در احداث خانه‌های عالم، باید به کارایی هرچه بیشتر این فضا توجه داشته باشیم و فضایی مناسب در مناطق روستایی ایجاد کنیم.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: افزایش وسعت خانه‌های عالم و تغییر تیپ خانه‌های عالم جدید‌الاحداث در شهرستان دشتستان از مسائلی است که در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دنبال خواهیم کرد.

خرمی ابراز داشت: همه ما باید به این موجود توجه داشته باشیم که فعالیت فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است و تمامی فعالیت‌های اقتصادی، دینی، فرهنگی، اجتماعی و ... را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی اساس حرکت تمامی مسئولان شهرستان دشتستان است و در این زمینه از تمامی ابزار و امکاناتی که در اختیار داریم، بهره‌مند خواهیم شد.

انتهای پیام/2452/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول