اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش خبر داد

اجرای طرح تجمیع در مدارس مقطع متوسطه اول آبپخش

رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش از اجرای طرح تجمیع در مدارس مقطع متوسطه اول آبپخش خبر داد.

اجرای طرح تجمیع در مدارس مقطع متوسطه اول آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمود انتظامی دوشنبه‌ شب در دیدار مسئولان با شهروندان آبپخش اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین نهادهای فرهنگی جامعه است و تمام مدیران و مسئولان اجرایی باید برای حل مشکلات و مسایلی که در این عرصه شاهد آن‌ها هستیم گام بردارند.

وی افزود: در سال‌های گذشته خدمات ارزشمندی در زمینه آموزش و پرورش در سطح کشور اجرایی شده که تمام آن ها در توسعه و پیشرفت آینده ایران اسلامی اثرگذار خواهد بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته مسئولان آموزش و پرورش آبپخش تمام توان خود را به‌منظور جذب امکانات و تجهیزات برای مدارس آبپخش به‌کار گرفته‌اند.

انتظامی بیان داشت: تمام تجهیزات کلاس هوشمند و تجهیزات آموزشی که در یک سال گذشته جذب کرده‌ایم را به‌طور عادلانه بین مدارس آبپخش توزیع کرده‌ایم.

این مسئول اضافه کرد: بحث تجمیع مدارس در آبپخش اقدامی است که مسئولان بر اساس شیوه‌نامه سازمان‌دهی مدارس مصوب تیرماه 92 وزارت آموزش و پرورش به آن تاکید دارند و امری لازم‌الاجرا است.

این مسئول ابراز داشت: بر اساس این شیوه‌نامه تراکم دانش‌آموزی در مدارس متوسطه اول مناطق شهری باید 24 نفر و در مناطق روستایی باید 15 نفر باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش عنوان کرد: در روزهای گذشته جلسات فراوانی با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان و شهرستان و نماینده عالی دولت در بخش برگزار و در این ارتباط بحث و رایزنی‌های جامعی صورت گرفت.

انتظامی گفت: در سطح روستاهای آبپخش مدارس مقطع متوسطه اول روستاهای دشتی اسماعیل‌خانی و بنار آزادگان تجمیع می‌شود به‌طوری که متوسطه اول دخترانه در روستای دشتی اسماعیل‌خانی و متوسطه اول پسرانه در روستای بنار آزادگان برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته مدارس مقطع متوسطه اول روستای چهاربرج تعطیل و در مدارس شهر آبپخش تجمیع می‌شود.

این مسئول گفت: در شهر آبپخش 430 دانش‌آموز در مقطع متوسطه اول حضور دارند و بر این اساس میزان مدارس مقطع متوسطه اول در این شهر باید از هشت مدرسه به پنج مدرسه کاهش یابد.

انتظامی متذکر شد: نحوه چینش مدارس مقطع متوسطه اول در شهر آبپخش برعهده مسئولان آموزش و پرورش این شهر است و بر این اساس مدرسه دخترانه عفت در مدرسه دخترانه عصمت، مدرسه دخترانه مهدیه در مدرسه دخترانه محدثه و مدرسه پسرانه استقلال در مدرسه پسرانه حاج‌سیداحمد خمینی تجمیع می‌شوند.

وی در پایان اذعان داشت: آموزش و پرورش آبپخش تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مردم به‌کار گرفته از شهروندان آبپخشی نیز انتظار داریم در اجرای برنامه‌های این نهاد با ما همکاری مطلوب داشته باشند.

انتهای پیام/2452/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول